Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor og hvordan kan jeg få lavet foldere?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg har med lys og lygte søgt efter steder på nettet med en online editor hvor jeg kan lave foldere i A5 format (A4 foldet på midten), hvor jeg selv kan tilføje flere sider, hvis jeg f.eks. Vil have en folder med 10 sider... tænkte A5 formatet var en fin størrelse for mig.

De sider jeg har fundet skal man selv lave en pdf og uploade til dem som de kan printe... jeg bruger chromebook og har sgu lidt svært ved selv at lave det på min egen enhed, hvorfor jeg søger efter en online editor hvor jeg også kan have filerne gemt på min konto.

Har i nogen i kan anbefale?

Vistaprint har en folderfunktion, men jeg kan kun tilføje 4 sider.

siden skal gemme min folder så jeg kan bestille den samme igen senere hvis det skulle blive nødvendigt

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen bud? :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tager der som en bekræftelse - at der simpelthen ikke findes noget sted online hvor man kan lave brochurer...??

Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læser det lidt som om at dit problem er at flette en PDF fil sammen der har flere sider til trykkerne? Hvis det er korrekt kan jeg eller andre flinke aminoer da nok godt hjælpe dig med at flette filen sammen, hvis du for eksempel har de forskellige sider i jpg, png, psd eller andet format, tror måske endda der er nogle online værktøjer til det samme

https://acrobat.adobe.com/dk/da/acrobat/how-to/merge-combine-pdf-files-online.html

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Tegnerne ApS Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til du kun kan tilføje fire sider ad gangen er ret simpel: i en folder skal sidetallet kunne divideres med fire, da det er sådan en folder fungerer.

Ta' et A4-ark, og fold det på midten. Skriv så 1 på første side, 2 på anden, 3 på tredje og 4 på bagsiden. Når du folder det ud, kan du se princippet:

Forsiden er side 8 og 1, og bagsiden er side 2 og 3. Sådan her:

[ 4 | 1 ] (Forside)
[ 2 | 3 ] (Bagside)

Hvis du så lægger et foldet ark ind i midten, vil de to sidste sider rykke sig, så det nu er forsiden på det originale ark 8 og 1, bagsiden er 2 og 7 - og det nye arks forside er side 6 og 3 og bagsiden er 4 og 5:
[ 8 | 1 ] (Forside, originalt ark)
[ 2 | 7 ] (Bagside, originalt ark)
[ 6 | 3 ] (Forside, nyt ark)
[ 4 | 5 ] (Bagside, nyt ark)

...og så videre.

Så du kan simpelthen ikke lave en folder på 10 sider, med mindre du vil betale en mindre bondegård hos et trykkeri. ;)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 56
Fra  Sarah fra Vissuel Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark 

Du kan evt lave et googledoc, gemme som pdf og oploade til trykkeriet. 

Du kan ikke få lavet 10 siders folder, som Søren skriver så kan du lave 4, 8, 12 eller 16 sider. Det skal kunne deles med 4, fordi der er 4 sider på hvert ark i en brochure

Hvis du ikke kan få det til at fungere, så skriv til mig. Jeg hjælper dig gerne med at sætte det op til tryk. 

Mange hilsener 

Sarah Møller Pedersen
Grafiker

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)