Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kaffebar

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Er der nogen herinde der har erfaringer med en god kaffebar? En lille hyggelig kaffebar i København - Ligenu undersøger jeg om, det er en vej at gå, og hvad der skal til.

Så jeg kigger efter egnede lokationer,  i et godt nabolag, fx på København Ø/N eller måske Gentoftegade- et sted til naboerne i et lille lokale, der evt. kan agere for udstillingsvindue for andres produkter for at få kunder i butikken.

Det er bare svært at finde rette lokaler. Har i nogle tips, gode råd etc, hvordan jeg finder egenede lokaler? Eller har i kendskab til noget derude jeg kan finde inspiration i?

Iøvrigt hvis i har nogle kontakter der kunne være interesseret i at sparre med mig, omkring hvad der skal til for at komme godt igang eller få hjælp i deres kaffebar kvit og frit i hverdag/weekender, feriafløsning etc. i to måneder som led i research, læring om kaffebrygning o.a. så kontaktes jeg gerne. 

Gerne et mindre sted med kaffen i fokus og i København og omegn.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at kombinere din kaffebar med et mini kafferisteri, hvilket både vil give opmærksomhed/ reklame og indtægt da folk vil købe kaffenønner/ pulver med hjem. Med hensyn til lokaler på prøv at kontakte nogle erhvervsejendomsmæglere.

start med at tage nogle kurser i kaffebrygningens kunst, så er du bedre rustet.  Firmaet Probat har laver kafferistere og tilbyder en del kurser.

http://www.kontracoffee.com/kursus 

http://www.greatcoffee.dk/kaffe-akademi/

http://www.probat-shoproaster.com/en/home/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  - tak for input, det er værdsat. Interessant input omkring det med ristning.Jeg går med tanker om, at undersøge samarbejde med med en mikrorister, og sælge deres kaffe.

Kurser i kaffebrygingens kunst også - det undersøger jeg også.

Igen tak for input - altid velkomment :-) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Amalie Kjærulff:
Jeg går med tanker om, at se på at samarbejde med et mikro-risteri,

Fin ide, men det gøre ikke dig/ dit sted unikt, for alle andre butikker i nærheden vil jo også kunne sælge de kaffe produkter. 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 17
Indlæg ialt: 11
Fra  HR v/ chp Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amalie

I forhold til lokation har jeg ladet mig fortælle, at Sundby på Amager stadig er relativt uopdyrket land med hensyn til kaffebarer og cafeer, så måske vil det være godt at undersøge nærmere (N, Ø, V, Islands Brygge og Indre By har jo allerede en del:-)

Held og lykke med projektet

Christine

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! Det er jo lige det jeg skal bruge input til - tak :-)

Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 84
Fra  Eldrup Event Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amalie

Hvis du vil lære,en masse om kaffe, så tag fat i Sine fra holybean.dk Hun sælger også b2b

Med venlig hilsen
Jan Eldrup Hansen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt, tak.

Tilmeldt 17. Jan 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

bare kør på amalie. Men find et billigt lokale så det kan kører rundt selv når ting går dårligt, og hav altid lidt ekstra i banken.

ico

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Risteriet ved Halmtorvet er hyggeligt og har en superlækker espresso og sandwich. Der skal jeg helt sikkert ind igen hvis jeg kommer forbi området.

De har også en afdeling på Studiestræde og Frederiksberg.

(https://www.risteriet.dk)

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)