Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik og feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hovedstadsområdet/østsjælland
Tilmeldt 10. Jul 17
Indlæg ialt: 21
Fra  Klinisk Diætist; Klinik for Helbred og Sundhed Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sætte pris på lidt ærlig men kærlig feedback på vores hjemmeside

Den trænger til en tur i redesign processen, og kunne godt bruge et par gode råd eller 10. Hvad falder i øjene?

Vi er en BtC der sælger enkelt ydelser. Det er en branche med stor konkurrence, hvor det er mega svært at skille sig ud.

Der er en del trafik på siden, men synes ikke henvendelses-raten umiddelbart er tilfredsstillende.

Jeg vil sætte pris på ris eller ros :=)

Bh

Klaus

https://sundt-helbred.dk

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan egentlig godt lide hjemmesiden, men jeg føler mig lidt "overfaldet" i den måde, jeg bliver tiltalt på. Jeg synes, I tager for meget udgangspunkt i jer selv, i jeres tekster. I skal tage udgangspunkt i mig og mine problemer. Jeg forstår godt, hvad det er i gerne vil fremhæve, men det bliver proppet lidt ned i min hals, og I formår ikke at få mig overbevist om, at jeg har brug for jeres hjælp.

Jeg ved godt, det måske ikke var tekst-teknisk feed back, du spurgte efter, men det fik du så alligevel. Sorry ;) 

Fra Assens
Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 47
Fra  Dansk Højtryk A/S Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Klaus,

Det er godt nok en rigtig flot hjemmeside. Moderne og simpel i farverne. Jeg må være ærlig og sige at jeg ikke læste alle teksterne. :)

Rigtig flot SEO optimering, det er tydeligt at der har været nogle kloge hoveder på der. 

Hvis du leder efter en måde at forbedre den på, så ville jeg sige at flere personlige billeder altid vil hjælpe. Du har en masse stock-photo's, som alle passer meget fint. Men billeder af dit firma eller af dig selv/dit personale er altid godt efter min mening. :)

En lille bitte ting. Men din font's 6- og 9-taller er noget rod. De er svære at læse i sådan en lille font. (Pris-siden).

Ellers kan jeg ikke komme op med meget andet negativt.

IT-ansvarlig hos Dansk Højtryk A/S. Vi sælger professionelle højtryksrensere på vores nye webshop www.danskhojtryk.dk

Fra Hovedstadsområdet/østsjælland
Tilmeldt 10. Jul 17
Indlæg ialt: 21
Fra  Klinisk Diætist; Klinik for Helbred og Sundhed Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Tak for feedback, ris og ros. Helt forståeligt at du ikke har læst det hele, der er en del tekst at fordøje. Mener at google fortæller mig, at de fleste bruger 2 til 3 min pr side der kan hurtig gå et par timerStick out tongue

Fonten skal jeg have kigget lidt på, må jeg spørge hvilket device og browser du brugte?

Lidt sjovt med de stock photos, der er faktisk en del billeder af mig rundt omkring på siden, men det kan jo være de er for stock agtige. Lidt at overveje, tak for det Yes

bh

Klaus

Fra Hovedstadsområdet/østsjælland
Tilmeldt 10. Jul 17
Indlæg ialt: 21
Fra  Klinisk Diætist; Klinik for Helbred og Sundhed Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt

Alt feedback er velkommen, specielt når den rammer et "ømt" punkt. Vi har virkelig gjort os umage (synes vi selv) for ikke at "proppe" tingene ned i halsen. Vi er lidt bundet af en lovgivning, hvor vi ikke må love noget. Eksempelvis " Du kommer til at tabe mindst x antal kg" eller "Vi kan fjerne dine mave tarm problemer" i den dur. 

Hvis jeg spørger pænt, kan jeg overtale dig til at uddybe, hvad du mener med at "måden, jeg bliver tiltalt på", "få proppet budskabet ned i halsen" og hvad der gør du ikke få dig "overbevist" ? 

Det vil være mega hjælpsom, vi famler lidt i blinde pt.

Jeg sætter pris på din tilbagemelding og lover at sende god karma din vej Geeked

BH

Klaus

Fra Assens
Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 47
Fra  Dansk Højtryk A/S Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus Frobenius:

Fonten skal jeg have kigget lidt på, må jeg spørge hvilket device og browser du brugte?

Jeg brugte Google Chrome på desktop. :)

Klaus Frobenius:

Lidt sjovt med de stock photos, der er faktisk en del billeder af mig rundt omkring på siden, men det kan jo være de er for stock agtige.

Ja, jeg så godt at nogle af dine billeder var af dig. Det er nok kun mig der har det sådan her, men jeg kan bedst lide når størstedelen af billederne på en hjemmeside er personlige. Så er det ligegyldigt om det ser en smule "amatør-agtigt" ud i mine øjne. :) Men det er jo bare en personlig mening, haha.

Held og lykke med hjemmesiden. :)

Med venlig hilsen

Jonas 

IT-ansvarlig hos Dansk Højtryk A/S. Vi sælger professionelle højtryksrensere på vores nye webshop www.danskhojtryk.dk

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Jeg ved godt, I ikke må love en masse. Men hvis man nu bare tager de første par linjer på jeres forside:

En klinik for et sundt helbred

Vores dygtige kliniske diætist og coach tager hånd om dig og dit problem på en professionel måde. Ingen mennesker er ens og alle problemer er individuelle. 

Overskriften er ikke særlig fængende - I har valgt at lave en beskrivelse af klinikken, hvor I kunne have lavet en "teaser", der gav mig lyst til at læse videre. Det kunne være alt muligt "Skal 2018 være dit år?", "Vil du ned i vægt" osv - forskellen er, at det handler om mig og ikke jer - og så aktiverer sætningen. For ja, jeg vil da mega gerne i topform ;)

I næste sætning vil I gerne fortælle mig, at jeg er I trygge hænder hos jer. Og det er for så vidt rigtig fint, men igen gør I mig til den passive og jeres diætister til de aktive - prøv at vende den rundt. Og så er jeg ikke vild med ordet "problemer" - for lige der indsnævrer I målgruppen meget brat, så det pludselig kun er interessant, hvis man har et fysisk problem. Jeg ville bruge "udfordringer". 

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Brok:
Rigtig flot SEO optimering, det er tydeligt at der har været nogle kloge hoveder på der. 

Hej.

Der må være et eller andet galt når man kan lave en forside med 8 H1

Headings Status * Din hjemmeside er ikke korrekt struktureret ved hjælp af HTML overskrifter (<H1> til <H6>). Brug dine søgeord i overskrifterne (H-tag) og sørg for det første niveau (<H1>) indeholder de vigtigste søgeord.

Selv om det er vigtigt at sikre, at alle sider har et <H1> tag, så må der aldrig være mere end én per side. Brug i stedet flere <H2> til <H6> tags.

H1                        H2                        H3                        H4                        H5

8                           8                           3                           0                           0

<H1> For mange i brug!

<H2> FÃ&yen; rutevejledning her:

<H3> Hos os får du både autoriseret diætbehandling og motiverende coaching

https://analyzeme.dk/seo-vaerktoej

Mvh. Niels

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

https://itwebsite.dk

Fra Assens
Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 47
Fra  Dansk Højtryk A/S Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, ok, jeg havde ikke tjekket hans brug af h-tags. :)

IT-ansvarlig hos Dansk Højtryk A/S. Vi sælger professionelle højtryksrensere på vores nye webshop www.danskhojtryk.dk

Fra Hovedstadsområdet/østsjælland
Tilmeldt 10. Jul 17
Indlæg ialt: 21
Fra  Klinisk Diætist; Klinik for Helbred og Sundhed Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Majbritt

Jeg kan godt se hvad du mener(tror jeg), og det er taget til efterretning. 

1000 tak for feedback, sender god karma din vej

Bh

Klaus

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)