Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fremlæggelse af min Drøm - er jeg forkert på den?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra 6771 Gredstedbro
Tilmeldt 19. Jun 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino!

Jeg har altid gået med en lille drøm om at blive selvstændig, og trangen til at starte noget op helt fra bunden af tiltaler mig meget.

2017 har været et år for mig, hvor jeg virkelig er gået videre med min drøm, og jeg har læst og læst og læst - om næsten alt hvad man kan læse om..

Jeg er 27 år, jeg er uddannet Klejnsmed.

Jeg har de sidste 8 år, arbejdet fuldstændigt vanvittigt meget, og det har så givet mig et kæmpe netværk og ikke mindst en hel del anerkendelse.

Nu til lidt om mine fremtidsplaner:

Jeg vil starte stille og roligt op, med et APS selskab, hvor jeg tilbyder rensning og overflade behandling af mindre emner.

Det kommer til at foregå hjemme i min garage - Og det skal lige siges at jeg vil beholde mit Job som fuldtidsansat rejsemontør/smed i mellemtiden.

Jeg har lagt et opstarts budget som viser at jeg skal forvente udgifter på 51,360 Dkr. det første år - derfor tænker jeg at et APS er meget passende, og jeg har ligeledes fået at vide fra min kæreste (Igennem 5 år) at hun ikke er interesseret i at få vores privat økonomi blandet sammen med mit eventyr.

APS er virker også mere professionelt, hvis jeg skulle (som jeg jo håber) til at køre lidt freelance timer som smed ved siden af.

Jeg har også lagt et Drift budget, henholdsvis for 1, 2 og 3 år.

Det første år, forventer jeg ikke at jeg vil hive løn ud til mig selv.

så uden en løn udgift vil jeg have et overskud på ca. 65.000 - her trækker jeg så 50.000 fra, da jeg jo ikke reelt kan kalde mit opstarts kapital for overskud.