Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syndes i om ideen hvis i ville være en kunde?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

(HVAD SYNDES I OM DENNE IDE)?

kære Iværksætter gruppe

Jeg skriver speciel til dem som har en hjemmeside eller enwebshop.

Jeg og min samarbejdspartner har fået en ide men vi ved ikke hvad kunderne siger til dette produkt. Derfor ville vi gerne spørge jer om i ville give penge ud for dette.

Ideen
Ideen er at kunder på en hjemmeside/webshop kan logge sig ind på siden med hjælp af deres ansigt.

Kunderne kommer til at elsker det fordi det er meget nemmere og smartere. De bruger ikke mere at huske deres koder fordi deres ansigter er deres kode. Samtidig er det også rigtig godt for jer som virksomhed, fordi facelogin er meget sikrere end kodelogin. Det vil sige at i ikke skal tænke på jeres sikkerhed angående jeres hjemmeside/webshop, fordi vores system gør det meget sikre.

Selve teknologien har vi styr på.Vi ved lige hvordan det skal laves. Det kommer til at funker på alle computere, tablets og smartphones.
- Det er meget sikre end en angsngskode
- Man kan ikke bruge et billede for at snyde systemet.



Det var en ideen, jeg håber at i vil give os lidt feedback og sige om i vil give penge ud for dette system hjemmeside/webshop. (Se evt. prislisten som er vedhæftet).

God jul og godt nytår.

De beste hilsener

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 17
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Det lyder en smule omfavnsrigt med projektet, men det kan helt sikkert bruges i mange tilfælde, fx på PayPal eller lignende.

Jeg undrer mig dog over, hvordan systemet kommer til at virke på samtlige enheder - uden risiko for at kunne blive brudt af billeder og/eller masker. Hvis I allerede - modsat fx Apple - har teknologien, så vil jeg i stedet råde jer til at sælge den til en stor virksomhed, som kan anvende og/eller videreudvikle den.

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Allerede nu er de "lidt mere morderne" jo dækket ind via Lastpass FaceID + deres FaceUnlock (Alpha til alle platforme) samt er Dashlane også ved at understøtte "face-unlock" ganske godt og mon ikke, at Facebook, ens Google-konto login mv. snart vil understøtte det du nævner.  Her er mange allerede, så hvorfor oprette sig endnu et sted. Skulle det give mening og være konkurrencedygtigt skulle man nok helt kunne springe indtastning af adresser, kort-data mv. over ved ansigt login men så ville jeg have mere tillid til PayPal eller noget alá "Face checkout med Amazon".

Og lad os sige noget hæderligt blev kodet sammen så kommer der sikkert én masse lovgivning der skal overholdes samt tilladelser der skal i hus. Budgettet nødvendigt ift sikkerhed vil blive en stor mundfuld og daglig drift langt fra billigt. Søges der f.eks. efter "Shoppers Can Log in to eBay with Apple Face ID" kan du se at konkurrencen er benhård når du éngang er gået i luften. 

Ikke at dette skal tage pusten men medmindre nok "mænd" med rette evner  eller en kæmpe pengepose sæk bliver det meget svært at komme i mål, særligt hvis inden konkurrenterne er blevet for stærke. Ift ansigt vs. adgangskode vil jeg nu mene at f.eks. én YubiKey + adgangskode el. OTP + adgangskode eller kombi er bedre end et ansigt. Særligt fordi andre ikke skal have "mit" ansigt. - Så mangler folk bare mit fingeraftryk oveni, så bliver det rigtig surt resten af ens dage når udviklingen er nået langt nok. Så er jeg nok mere til idéen om en smart-ring eller evt. en rfid-chip under hunden der både kan bruges til mobil samt i butikkerne. Skal folk stjæle ens hånd skal de gå meget langt. Teknisk også langt nemmere at udvikle og så er der nye muligheder ved ens hus, bil mv. Så kan det offentlige også meget nemmere følge med i folks færden. Dvs jobnet kunne automatisk se om man faktisk havde deltaget i diverse kurser osv. såfremt dette var påtvunget uden brug af mandetimer dvs mere tid til overvågning Wink

Ift prisliste så det jo nok noget der bliver gratis for dig og mig, hvor de "store" betaler = de kan jo indsamle en masse på denne måde.

Såfremt du giver det et skud håber jeg da at det vil blive en success for dig.

Mvh Ron.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil måske finansiere udviklingen af face-ID med den evighedsmaskine, som du berettede om forleden?

Vil i benytte samme teknologi som Apple bruger i iPhone X?

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej M.S
Det er ihvertfald min plan

Apples system er lidt anderledes end det fra vores system. Jeg kan selvføllig ikke sige hvordan systemet er anderledes end dem fra Apples, fordi det ville afsløre det hele. Men det går lidt ud på det samme.

PS det er ingen evighedsmaskine.
God aften

Fra København
Tilmeldt 16. Nov 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg ville da helt klart bruge face-login!

Fra Dokkedal
Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 120
Fra  Karlog-IT Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der også blev nævnt på facebook da i havde jeres idé op der, så er der endnormt mange problemmer med jeres projekt, selvom i ikke vil lytte. Få en prototype op at virke som beviser at i virkelig kan lave det så meget bedre end alle de store og kom tilbage derefter.

Tilmeldt 17. Jan 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas.....glem det

ico

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)