Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af virksomhed i Øst europa

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen

Jeg er kommet så langt at jeg vil starte en afdeling af mit produktionsselskab i Østeuropa, jeg har prøvet at læse mig klogere på nettet men er ikke kommet til hvordan.

Nogle siger man kan registrer firma via internettet og nogle siger man skal rejse til det land man gerne vil havde sit selskab.

Hvis man skal rejse til det land man gerne vil starte sit firma, så vil jeg høre om der ikke er nogle konsulenter der gør i dette da jeg ikke har tiden til at rejse til f.eks Polen.

Nogle af de lande jeg kikker imod er Polen, Ukranie og letland 

så hvis der nogle der kan gøre mig klogere tager jeg imod med kys hånd

//Dennis 

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har et selskab i Rumænien, og det er et bøvl at starte.
Der går en lille uges tid med at rende fra det ene offentlige kontor til det andet - og der imellem skal man til notar, da ALT der underskrives, skal foregå hos en notar.
Desuden kan du godt alliere dig med en certificeret tolk, da alt skal oversættes for dig hos notaren.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem alt om at starte uden selv at kikke paa de lokale muligheder.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Med al respekt, er du så sikker på at det virkelig er det du vil? Det lyder som om du er ude efter en quick-fix løsning, eller tror det er en nem måde at tjene ekstra penge?

Jeg har fuld forståelse for at du er en travl mand, og har svært ved at finde huller i kalenderen. MEN - hvordan kan du tro at du kan starte et firma i et andet land uden at besøge landet? 

Spøjs prioritering af tid...

Mvh

Morten

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

I Litauen, kan du godt lave en UAB et Dansk ApS uden du er tilstede, og du ejer 100 % af alle anparter, og direktøren, du ansætter, går til notar.

Har drevet forretning der i snart 10 år, så du er velkommen til at kontakte os, skrev også til dig i weekenden da du søgte medarbejder fra øst, at vi kunne hjælpe.

Men et råd er TÆNK dig rigtig godt om inden du stifter noget, når du ikke selv har tiden til at være der, der er en helt anden moral end du kender fra Danmark.

Tilmeldt 13. Dec 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)