Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håndsyet kortholdere og punge i ægte læder

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, er ny på siden, så ved ikke om det er den rigtige kategori jeg har valgt :)

Sagen er den at mig og min bror er ved at starte en virksomhed op, hvor vi vil sælge vores håndsyede kortholdere og punge, i ægte læder, som kan ses neden for.

Vores brand hedder Frank Henry. kunne godt tænke mig at hører folks mening om projektet. Hvordan skal sådanne produkter prissættes, o.s.v.  Al kritik er velkommen :) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 131
Fra  Coldit Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

De er jo som sådan gangske pæne, men ikke vildt unikke. Hvad med man gav den et eller andet 'tag' det kunne være en tynd guldstribe, eller sølv stribe, for at give de effekt, når man tager den op ad lommen i køen, så ved folk hvad det er, når de er som de er nu, så falder de måske bare ind i et - ikke at de, ikke er pæne, men de mangler lige en detalje eller to:

Og for guds skyld flere vare samt varianter, hvis i vil kalde det et brand.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

I skal helt bestemt ud og differentiere jer noget mere. De er flotte - ingen tvivl. Men hvis i skal sælge mere end et par stykker om dagen og få en rigtig forretning ud af det, så skal i differentiere jer på den ene eller anden måde :o)

Som nævnt, f.eks. en stripe over, så man ved "hov, det er Frank Henry".

Held og lykke!

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret :) 

Du kan have ret i at de måske ikke er så genkendelige på afstand ja, men vi har netop valgt det meget stilrene og klassiske look.

Vi har allerede flere produkter i sortimentet, smed bare lige dem op jeg lige havde billeder af på computeren. Ligesom at vi hele tiden arbejder med produktudvikling og forsøger at komme op med nye ideer.

:)

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret :) God pointe du har der med at vi skal differentiere os noget mere. 

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Så har vi fået hjemmesiden op at kører, og fået indløsningsaftale, så vi kan tage imod betalingskort.

Ville være fedt hvis folk gad at kigge forbi og give lidt kritik/feedback

http://shop13180.hostedshop.dk/

Al kritik er velkommen :) 

Tilmeldt 9. Feb 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nogle fine produkter I laver. Jeg er på den ene side enig med de andre i at der mangler noget unikt. På den anden kan jeg også godt lide det stilrene design.

Vil I modtage inspiration/bestilling?

Mvh. Kenneth

Tilmeldt 4. Dec 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Kenneth,

Ja det er netop det simple ren look vi er gået efter. :) 

Tror ikke helt jeg forstår det med inspiration/bestilling ?

Mvh. Antonio

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)