Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP!! No index, no follow script

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er 

Har et spørgsmål vedr. robot.txt no follow, no index. 

Ved en fejl er jeg kommet til at sætte dette på vores site og det har nu resulteret i, at alle vores placeringer bare er "gone in the wind".

Vores SEO bureau er nu ved at kigge på sagen, men ved hvor meget der kan reddes?! 

Er der nogen der har erfaring med dette og ved om man kan gøre noget, for ellers er det godt nok meget skidt ;(

Så HJÆLP endelig med, hvad vi kan gøre for at rette op på dette.

PFT for jeres tid ;)

/Maria

Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria

Jeg gider gerne en hjælpende hånd. 

Kan du ikke sende en PB, så skal jeg nok kigge nærmere ind på det :)

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Designfryd:

Kære Amino'er 

Har et spørgsmål vedr. robot.txt no follow, no index. 

Ved en fejl er jeg kommet til at sætte dette på vores site og det har nu resulteret i, at alle vores placeringer bare er "gone in the wind".

Vores SEO bureau er nu ved at kigge på sagen, men ved hvor meget der kan reddes?! 

Er der nogen der har erfaring med dette og ved om man kan gøre noget, for ellers er det godt nok meget skidt ;(

Så HJÆLP endelig med, hvad vi kan gøre for at rette op på dette.

PFT for jeres tid ;)

/Maria

I kan skynde jer at rette op på det, så sitet kan indekseres igen, og derefter bede om gennemgang/indeksering i Google Webmaster tools, og så ellers vente.

Tilmeldt 6. Sep 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg har ikke før været inde i dette tool, men jeg har nu prøvet at finde frem til det du nævner. Jeg ved ikke om det er det rette sted jeg har fundet?

Googlebot-simulator --> Så har jeg trykket på "HENT OG GENGIV" på både computer og mobil. 

Så nu er der anmodet om gengivelse --> status: omdirigeret --> Der er anmodet om indeksering af webadressen og linkede sider. 

Håber det er det rigtige jeg har gjort? ellers må du meget gerne guide, hvor jeg ellers skal finde det du nævner ;)

Men hvis det er rigtigt nok, så er det bare og vente? Og kan man på nogen måde vide, hvor lang tid ca. man skal vente eller ved man det bare ikke?! 

Vi er dog kommet tilbage på 1. pladsen på én af vores produktgrupper, så det er godt, men håber stadig, at de andre også finder vej tilbage ;)

Jeg takker for din hjælp ;) Med ønske om en god dag.

/Maria

Tilmeldt 6. Sep 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Hmm.... jeg er lidt lost ved det du skriver, desværre!

URL forstår jeg som sidens adresse?

CMS forstår jeg som det system siden er bygget i? 

Ved ikke, hvad du har af foreslag til de forskellige ting, gerne uddybe det lidt mere, tak ;)

På forhånd tak /Maria

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)