Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opbevaring af konstruktionstegninger og software kode til sikring af kunder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Når vi som leverandør af produktionsudstyr med en forventet levetid på mindst 10 år skal afdække vore kunders risiko ved at handle med et mindre firma, så møder vi med jævne mellemrum ønske om at levere konstruktionstegninger, softwarekoder... for "sikkerhedsskyld". Det hverken gør eller vil vi, men vi er villige til at lave aftaler hvor det opbevares af tredjemand, og kan frigives til vore kunder dersom vi som virksomhed ikke længere eksisterer.

Findes der sådanne standard services eller er det noget man skal bruge advokater, banker.... til?

Hvordan giver vi lettest vore kunder sikkerhed for at de kan få produceret en slidt del eller få en kopi af softwarekoden, uden at vi giver vores IP væk? 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Det er meget normalt, når man arbejder i multinationale virksomheder, som køber software for millioner.

Kig nærmere på Escrow: https://en.wikipedia.org/wiki/Source_code_escrow

Du er også velkommen til at kontakte mig, hvis I har brug for hjælp. Normalt er en advokat ikke nødvendig, men blot en escrow agent.

God Vind!

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Tak for svaret.

Er dette (https://www.codekeeper.co) hvad man skal forvente af priser for at opbevare ex. 500000kb. Nogle andre er vildt meget dyrere, men det er alligevel ret brutalt hvis det er 600$/år i ti år

[Affiliate link fjernet af moderator]

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 03:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Der stilles vist høje krav til escrow agenter, så de bliver nødt til at tage sig godt betalt. Søg eventuelt escrow i Danmark, men jeg tror det er endnu dyrere. Et stykke tid siden, jeg har undersøgt markedet.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

GrN.dk - Web, Excel og Logistik:

Der stilles vist høje krav til escrow agenter, så de bliver nødt til at tage sig godt betalt. Søg eventuelt escrow i Danmark, men jeg tror det er endnu dyrere. Et stykke tid siden, jeg har undersøgt markedet.

VH. GrN.dk

Det jeg umiddelbart fandt i Danmark var Teknologisk Institut hvor startpriserne var15000-20000kr., så i det lys lyder det ikke som de 50$/md er ude af proportioner, men tak for hjælpen.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

En fornøjelse.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)