Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

what to do organisk trafik fra Bing?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

på nedenstående billede er begyndt at ranke ok på Bing, men hvornår kan jeg begynde at forvente organisk trafik fra Bing ?

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er så ikke helt enig med dig, så længe Microsoft poster penge i en søgemaskine, så ville der stadig være trafik fra Bing og nu er Europa ikke mit område..

Fra Støvring
Tilmeldt 8. Nov 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Sædvanligvis taler man om, at de tre bedste placeringer høster stort set alt trafik, så når du er i top tre på søgeord med lidt volume, vil mit bud være :)

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ligger #1 på tørklæder på bing, men får nærmest ingen trafik derfra.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Må æde min hat og give dig ret, det er ikke en død sild men et kadaver det der Bing. Troede stadig der var lidt juice i andre landes (asien område) Bing.

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 65
Fra  Morningscore ApS Morningtrain ApS Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere af mine kunder snupper noget trafik igennem bing, men du skal ikke regne med, at det er ret meget mere end et par % af din fulde, organiske trafik.

Fokuser på Google, og tag stumperne fra Bing med - lad være med at bruge dine tanker på det - det kommer ikke til at svare sig.

Bing er derimod gerne en god forretning, hvis du alligevel kører Adwords, da du så kan eksportere+importere kampagnerne direkte.


Priserne er lave, da få benytter det aktivt.

Et lille tip: Eksporterer du kampagner fra Adwords til Bing, skal du - lige før du eksporterer - fjerne "engelsk" som sprog, så kun dansk står tilbage. Gør du ikke dette, bliver kampagnerne engelske når du importerer. Bing tillader ikke en kampagne med 2 sprog, og vælger derfor engelsk.
Sproget kan ikke ændres efter oprettelsen.

Jeg har ikke læst om andre med dette problem, men har ikke kunnet lykkedes med at importere til Bing, uden at gøre det.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)