Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog som 14 årig

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Karstoft/Herning
Tilmeldt 5. Nov 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg har lige opdaget Amino og håber nogle herinde, vil kunne hjælpe mig med at svare på nogle af mine spørgsmål.

Jeg har i et lille halvt års tid gået og tænkt på at starte en lille virksomhed. Jeg er kommet frem til efter jeg har snakket med nogle andre unge, at det er lidt nemmere at starte med en blog med reklamer på. Så efter at have tænkt lidt over det, er jeg kommet frem til at jeg gerne vil starte en blog omkring IT OG E-SPORT, og her kommer mine spørgsmål.

-skal jeg indberette min blog nogle steder pga reklameindtægter.

-Hvordan får jeg reklamer jeg kan tjene lidt på, ind på siden.

-Og hvis der er nogle der kunne linke nogle guides til at lave en hjemmeside ordentligt.

 

På forhånd tak for svar :) og hvis der er andre råd i vil give mig er i meget velkomne.

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Frederik

Send en PB

Vi kan hjælpe med alt indenfor WEB, Grafik og marketing samt indberettelser mm.

/Team FrontWeb

Fra Aarhus
Tilmeldt 2. Nov 17
Indlæg ialt: 46
Fra  Bourbon Beans I/S Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Overvej at bruge wordpress som hjemmeside, det er enkelt og lavet til blogs. - det er en af de mest benyttede gratis hjemmesideprogrammer og der findes et hav af youtube klip om hvordan man laver alt hvad du skal bruge til en standard blog.

Du skal langsomt have bygget dig en fornuftig trafik op på din hjemmeside, og så kan du prøve at henvende dig til nogle som kunne have værdi i at du skriver om dem/det. Du kan naturligvis også ligge reklamer op på din hjemmeside eller f.eks. benytte dig af affiliate marketing til at generere indtægter på din blog.

Jeg er ret sikker på du først SKAL registreres når man omsætter for 50.000kr., men det kan virke mere seriøst hvis du henvender dig til nogle som registreret virksomhed. 

Håber i får gang i projektet.

Friskt ristet kaffe god -> bourbonbeans.dk -> Amino rabatkode: "iværkRABAT" (Gælder ikke faste leveringer)

Fra Karstoft/Herning
Tilmeldt 5. Nov 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak for svar martin. det vil jeg lige prøve at kigge på imorgen. :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Så længe du optræder som person og ikke lader som om du er virksomhed - kan du have blog med indtægter og ja - du skal føre regnskab - indtægter minus udgifter og opgive dit overskud til skat da der er skat af al indtægt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Nov 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

WeTeach.dk - Danske hobby-kurser online | Lær f.eks. at hækle, strikke, male eller fotografere!

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet en guide til, hvordan du laver en blog, som måske kan hjælpe dig :-)

Du kan se den her: http://lavegenblog.dk/

Håber den kan være behjælpelig.

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)