Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan flytter jeg en adwords kampagne til et nyt website?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som en midlertidig løsning, har jeg lagt vores egenudviklede hjælpemiddel DoMyDay på telecall.dk.

Ny har hjælpemidlet fået sin egen hjemmeside, så nu skal jeg have adwords til at pege på DoMyDay.dk

Hvordan gør jeg nemmest det?

Er det nødvendigt at oprette en helt ny adwordskonto?

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Bryld:
Hvordan gør jeg nemmest det?

Er det nødvendigt at oprette en helt ny adwordskonto?

Opretter en ny kampagne.

Nej.

Det eneste du skal er at ændre Final URL for den nye reklame.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 17
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Hvis du har mange annoncer, kan du med fordel downloade AdWords Editor og rette alle URL'erne der.

Go' weekend, Bjarke

[Manuel signatur med links udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Bedste hilsener, Bjarke
iPhone X Priser

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan ikke lige finde og rette filnal url, men kan se og ændre den i adwords editor.

Der bliver dog lige et par timers arbejde, fordi mine annoncer er tekst annoncer, som ikke længere kan gemmes.

Jeg skal i stedet for lave nye udvidede tekstannoncer.

Mange tak for hjælpen Smile

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får ikke lov til at oprette Udvidede tekstannoncer med ny destination. Der må ikke være forskellige destinationer i samme kampagne.

De gamle annoncer er Tekstannoncer og dem kan jeg ikke længere ændre og gemme.

Tænker at jeg bliver nød til at oprette en ny kampagne med DoMyDay.dk som destination.

Men hvordan eksporterer jeg nemmest søgeordene fra den gamle konto?

Jeg tænker at jeg nedsætter budene i den gamle kampagne i forholdt til den nye kampagne og så sætter den gamle kampagne på pause om et par uger

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 17
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Du kan i AdWords Editor kopiere de gamle kampagner og så pause dem. I de nye kopierede kampagner, hvor alle søgeordene er kopieret med, kan du så slette de gamle annoncer og så oprette den nye annoncetype med den nye URL der.

Du behøver ikke at lade de gamle kampagner overlappe i flere uger, men hvis du gerne vil være sikker på, at du ikke mister visninger på Google, kan du evt. vente med at pause de gamle kampagner, til de nye kampagner har fået visninger... der sker normalt inden for 5-10 minutter.

Vh, Bjarke

Bedste hilsener, Bjarke
iPhone X Priser

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)