Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek min webshop til over 3x9900 ++Kr. - karakter 0 til 5 - hvor 5 er bedst- forløbig pris 34000 Kr

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Og Nielsen - du er en af dem, hvor man bare læsser timer på, for at få dig tilat skride..................... Hvor gør man det henne? - den bedste måde at følge en kunde til døren, er vel ved at leverer et stykke arbejde, der matcher opgaven????? - Men med den udtaelse du kommer med, tænker jeg som beskrevet i artiklen - der er mange brodne kar i branchen - der som du foreslår, tømmer folks lommer - og så ikke levere... Dig skal jeg da heller ikke handle med.... 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Der er ingen der har en jordisk chance for at vurdere hvem der har mest ret.

derfor er det ikke tilladt at brokke sig over navngivne leverandører.

Enhver tvist har mindst 2 sider, som hver påberåber sig at tale sandheden.

Du må holde din vendetta til dine egne sider, - ikke her på Amino.

Du har accepteret reglerne da du oprettede dig.

Prøv at vende det om: En af dine kunder mener at have hørt dig sige, at der følger alt med, når man køber en solcelle. Det gør der ikke, derfor begynder han at svine dig til alle steder han kan komme i tanke om, selvom du aldrig har lovet ham noget som helst.

Uanset om du har ret eller ej, er Amino ikke stedet du skal bruge til at ytre dit mishag - det står i Aminos regelsæt, og så er den ikke længere.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 15:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Powerhauge:

Og Nielsen - du er en af dem, hvor man bare læsser timer på, for at få dig tilat skride..................... Hvor gør man det henne? - den bedste måde at følge en kunde til døren, er vel ved at leverer et stykke arbejde, der matcher opgaven????? - Men med den udtaelse du kommer med, tænker jeg som beskrevet i artiklen - der er mange brodne kar i branchen - der som du foreslår, tømmer folks lommer - og så ikke levere... Dig skal jeg da heller ikke handle med.... 

Du skyder til højre og venstre og på hvemsomhelst. Jeg forsøgte at hjælpe dig, men skyd blot på budbringeren...

Jeg forstår ikke hvorfor denne tråd ikke er lukket.

Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

:::: Nu er der jo så også en regel der siger, at man ikke å bruge debatten som salgskanal eller???

Og nu bliver jeg nok ham den træls kunde fra helvede, der altid finder fejl - .....

Men nu forholder det sig sådan, at omtalen udspringer af spørgsmål fra anden bruger - du kan tjekke tråden: 

Erfaringer med BIP - Nu er jeg ordenlig igen...

Og en ting yderligere, der ville aldrig være en kunde, der havde hørt om, jeg engang havde sagt komplet, til noget som ikke var det. Så det ville jeg naturligvis på stedet gøre opmærksom på, jeg ALDRIG har fremsat en sådan påstand.

Jeg beundrer naturligvis det heroiske forsvar, af et firma, ingen af jer har handlet med - og uden problemer, siger i også, at jeg ikke skal forvente nogen støtte på den konto... Det er sgu kynisk - jeg er blevet trådt så rigeligt på, efter jeg mistede mit job - grundet min sygdom i 2009 - har gennemgået et mareridt hvad sylten rundt i systemet hvor arbejdsprøvningen samt øverste inden for området i Danmark, sagde pension - Det får man bare ikke - hvis du har en omsættelig uddannelse. Jeg kan dokumentere, at jeg har måttet være på kontrolleret overmedicinering, for at deltage i et 6 mdrs forløb, hvor man vinder indsigt i love og regler, og udarbejder en forretningsplan - fra A-Z. Dette bliver ved pits gennemarbejdet, og der bliver fra et panel af lokale erhvervsdrivende, stillet kritiske spørgsmål, og konstant bliver man afkrevet dokumentation for hvor man har det fra - f.eks alder på målgruppe - antal - markedspris - leveringstider og forbrugersikkerhed osv Først derefter, kan der tages stilling til i hvilke størrelse, de vil yde dig i lån til etablering af virksomhed - hvis de tror på ideen. Største lån der er muligt, er 50.000 kroner. eller sagt med andre ord, jeg har nu brugt de 34.000 kroner, uden at som lovet, at have et færdigt produkt, - om en måned og nogen dage, får jeg den sidste udbetaling - revalidering, der nok desværre ikke bliver forlænget, Da de allerede 3 gange, grundet manglene levering fra udvikler ... 11 måneder - 9 mdrs forsinkelse - og ja jeg har nok været træls, og tilladt mig at sige, at der måtte ske noget snarest, da det er min eneste reelle mulighed for, at kunne bidrage, og vigtigst af alt, forsørge mine børn - og at mine penge til overlevelse, grundet den lange ventetid, var et problem. Dertil får jeg en skrivelse, jeg tænker jeg gør dem en tjeneste ved ikke at gengive her - samtidigt de påstår en ydelse jeg har købt, slet ikke er den...... Men - det står da heldigvis i kontrakten...

Og en sidste ting - Jeg syntes dit eksempel er elendigt: - Der er ikke tale om noget en eller anden engang havde hørt dem sige - der er tale om ganske ganske simpelt, at man skal passe på,og sikre sig bedst muligt ved høj skriftllig gørelse af aftaler - SPECIELT DEADLINE - og så læse grundigt på deres forretnings betingelser, ud for egen erfaringer - og seriøst ... hvad er det der blokere inde i hovedet på dem der hagler videre denne vej, - når det må kunne - hvis man er villig til det, overvejes om der kunne være noget om snakken - når der er skrevet en hel artikel om det - og problemet samtidigt bliver omtalt i Berlingske Business - ..... 

Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du svarer mig ikke på mit spørgsmål. 

Du skriver, jeg hænger firmaet ud - uden at jeg nævner dem... Og du ville lukke tråden.... Hvordan hænger det sammen med det du skriver, til en person, der grundet høj risici, for ubehageligheder fra fortiden, ønsker at hans adresse ikke er at finde på nettet - Ham svare du:

Hvorfor er det så vigtigt at folk ikke kan se hvad du arbejder med ? Hvis du ikke kan stå indefor de ting som du laver, så lav om i dit liv.

Tilmeldt 9. maj 07
Indlæg ialt: 211
 
ProfileBelow20
nielsen 
Skrevet 12-26-2016 kl. 10:16

Hvorfor er der nogen som giver mig en lav karakter ? Hvis man har dårlig samvittighed om de ting man laver (også selv om det er lovlig i juridisk forstand), så lav dit liv om og få et bedre liv. Husk, at som er i mørket kommer frem i lyset.

????

Så spredhagl my ass!!

Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nielsen

For mig at se, er det eneste du kredser om, at jeg er en satan.... Og Linket skulle lukkes... 

Jeg spørger lige igen - Hvor mange aktier har du i det firma? :-)

Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu var der jo så ikke henvisning til  webshoppen i de kommentarer jeg svare spørger med, - så de blev fjernet fordi?????

Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

I øvrigt en virksomhed jeg kun har hørt godt om, selvom jeg aldrig selv har fået lavet noget hos dem.

HOLD DINE ADVARSLER FOR DIG SELV - skriver du -

Måske meget passende, lige at hører, om du overhoved har læst artiklen ??

- Og når du først omtaler Amino i 3 person, for derefter at skrive VI om Amino - Så kunne det være yderst interessant, at vide om du skriver på dine eller Aminos vegne!

Jeg håber dælme det er privat - for tænker så bestemt ikke, at advarsler ikke hører til i et forum, hvor der jagtes kunder - endda en der direkte spørger i trådstart - om erfaringer med dem!!! - Må man spørge om det?? Ja ..... Men så bliver det noget mærkeligt noget - for der må kun stå noget salgsfremmende - eller bliver det slettet.... Hvis det er holdningen - så er det her så lige blevet usikkert sted at færdes for nye iværksættere, hvor man ikke kan regne med at få svar som man søger råd.....................

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 17:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Powerhauge:

Nielsen

For mig at se, er det eneste du kredser om, at jeg er en satan.... Og Linket skulle lukkes... 

Jeg spørger lige igen - Hvor mange aktier har du i det firma? :-)

Jeg har ingen aktier i firmaet. 

Men du har ret i, at jeg synes at du er af det onde. Det mener jeg.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man giver mere end 30.000 kr. for en ny hjemmeside. Kan man så ikke forvente et minimum af kvalitet, ?? som f.eks. at den består test i disse gratis tools GTMetrixPingdom og Google PageSpeed .De er vel lavet alle med et formål ?? Wink

Siden dumper stort i dem alle. Så noget må være galt. No
I min branche har man syn og skøn, når man mener, at noget er noget lort.No

Men det er der måske ikke i IT verden ?? Wink

Grobund for plattenslageri Wink

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)