Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek min webshop til over 3x9900 ++Kr. - karakter 0 til 5 - hvor 5 er bedst- forløbig pris 34000 Kr

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Powerhauge:
Jeg beklager jeg ikke havde fået lukket den ordentligt op - Det er den nu - og det er Alt.
En gang i mellem skal man måske også kigge indad.

Da vi ikke ved hvad der er leveret af hvem - og hvor meget du selv har bidraget med - kan det ikke vurderes om du har fået value for money - men du har da en shop at arbejde videre på.

Regn ikke med min opbakning til at det er skidt. Jeg synes det ser fint ud.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - hvis opgaven til dem var fuldført - havde du nu kunne nyde op til omtrent 60.000 produkter .... Så det ser overhovedet ikke ud som forventet og aftalt.

Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så det er et flot 5 tal fra dig :-) 

Jeg beder så bestemt ikke om opbakning - Jeg beder om en vurdering af, om jeg har fået noget der matcher prisen. 

Der er knoklet fra egen side, så der er skam leveret API, som de skulle stå for.. Men tak for svar Scanboat :-)

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Powerhauge:
Ja - hvis opgaven til dem var fuldført - havde du nu kunne nyde op til omtrent 60.000 produkter .... Så det ser overhovedet ikke ud som forventet og aftalt.
Hvis de har lovet dig en shop der spiller på alle leder med 60000 produkter importere opdateret super billeder og alt spiller for 30.000 DKK så har du være "dumnaiv" fra starten af - for det kan da aldrig hænge sammen

Tænk dig om - når noget lyder for godt til at være sandt ... så er det - det gerne ikke.

Welcome to the real world!

Se at få en god kommunikation med dem der har lavet den og få rettet de umiddelbare klare fejl - det må være "interesse timer" fra deres side af. Men har du knaldet med døren - så skulle du have haft en hjælper/mentor før du gik i gang.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Powerhauge:
Ja - hvis opgaven til dem var fuldført - havde du nu kunne nyde op til omtrent 60.000 produkter .... Så det ser overhovedet ikke ud som forventet og aftalt.
 Wink

60.000 produkter ??? Skal du så ikke have sortimentet saneret Wink

Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så Simpelt tænker jeg ikke det er, da jeg jo netop har har måtte betale yderligere, for opgaver de har påtaget sig - herunder en - hvis siden eller fungerede - en månedlig udgift for drift og øvrige, på 3500 kroner om måneden.... Måske Jeg er blåøjet og naiv i dine øjne - og oplever nu først den virkelige verden.............!! 

Den holder så ikke vand - ...

Men er din virkeligehed sådan, - at det er hvad man kan forvente, når man bliver kontaktet af udbyder på Amino, så mener jeg jo netop indlægget har sin berettigelse, og det er meget uheldigt, at andre amatører som jeg, ikke kan blive advaret om den risiko, og i stedet tænker, at vi er i gode hænder.

Et andet argument man kunne gruble over er- Hvorfor ender det i den pris ??? - der er langt ned til de 9900 kroner, som de ellers tager for en shop uden yderligere funktioner, som jeg har betalt for, men ikke har fået. 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nok specificeret et eller andet sted hvad du får - og det kender vi ikke.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Erhvervkonsulent fra business Aalborg har fra opstart og til nu, inklussivt møde hos leverandør, været med i hele forløbet.... Knaldet med døren? - Nej - de trak sig, efter den nye deadline, og vil tilbagefører 10000 kroner - med henvisning til, at en medarbejder var så bange for mig, at han måtte blive hjemme fra arbejde..... Det lyder sgu som Chriss og chokoladefabrikken :-) - Og undrer det ikke også dig Scanboat, at de på intet tidspunkt, i et 11 måneders langt forløb, Aldrig har nævnt det mundligt eller skriftligt før den eneste gang, hvor de igen ikke kunne levere varen..... Men nu snakker vi proces, det var nu pris og kvalitet jeg gerne ville have hjælp til vurdering af....

Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Med til historien hører, at der har været en forbedret udgave - med en template, der heller ikke spillede i forhold til antal produkter, men den fjernede de igen dagen efter - . Men tænker, den var bedre.

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 11:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Powerhauge,

Lad os først se hvad du har fået. Temaet "The7" (https://themeforest.net/item/the7-responsive-multipurpose-wordpress-theme/5556590) til $39,- som er tilpasset i et design/layout der matcher dit behov og sikkert med lidt justeringer hist og pist. Hosting der giver dig 3.1-2.6s load (pingdom, sverige) og en PageSpped score på 33 (gælder både pc og mobil). Den gode nyhed er at mange ting, ift hastigheden vil kunne løses med et ordentlig cache plugin og mindre gode er, at der til $39,- på themeforest vil kunne findes bedre temaer med bedre kodning. Wordpress med Woocommerce kan let komme under 1s med ordentlig hosting og rette theme i sig selv. Eftersom du er hoppet på Yourpay tænker jeg, at du måske har ønsket alt så billigt som muligt og derfor sidder nu og er utilfreds. 

Ser ingen grund til mudderkastning så vurderingen om, om du har fået noget for pengene, skal du selv stå med idet beløbet du har angivet faktisk er peanuts ift. hvad jeg normalt ser betalt for et ecommerce site. På den anden side kan man godt sige, at et købt tema med tilpasning i dit tilfælde er dyrt købt og er hosting el andet ikke inkl. ja så måske én mindre god aftale. Set med helt andre øjne så nu hvor vi befinder os i "småbeløbs afdelingen" er det meget normalt, at firmaer køber rettigheden til samme tema og så bruger denne skabelon til alle deres kunder.

Finder det f.eks. lidt sjovt at hvis jeg besøger dit ecommerce site fra en mobil-enhed, og tilføjer én vare til kurv. Så skal jeg under varen for at finde en widget med kurvens indhold samt købs-knap. Intet i toppen (header) hvilket er brugervenlig til et 0-tal med dårlig chance for konvertering. Så du kommer ikke uden om at dit site som det er nu, skal finjusteres for bedst mulig salg ift. at presse citronen mest muligt med de besøgende der nu vil komme. On-page SEO skal du godt nok også meget på arbejde med og dit logo skriger af 5,- kroner udgift / 5 minutter i photoshop så f.eks. freelancer.com ville være et stort boost for dit ecommerce site. Ift. konvertering er det yderst uheldigt ikke at nævne fragtprisen under selve varen, der vil give dig en god hjælpende hånd i fremtiden. Det kan du evt. hurtigt løse med gratis "tab manager" til woocommerce. Ergo resultat - du kunne sikkert have fået mere for dine penge men du kunne også have fået mindre. Skud ud i det blå 20-35 timer hos andet firma og du vil nå langt + server skift + premium cache plugin + lidt kodeændringer her og der.

Mvh Ron og held og lykke med dit ecommerce site og ændringerne der skal gøres.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)