Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.restaurantinventar.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle 

Vi er gået i luften med www.restaurantinventar.dk og jeg vil sætte pris på eventuel feedback omkring bugs, designfejl eller anden feedback. 

Siden sælger kvalitetsmøbler til restaurant og café - alt til det professionelle marked. Priserne er derfor eksl. moms og setuppet skal give brugeren et indtryk af tillid og trykhed til firmaet bag samt konceptet. 

På forhånd tak 

/Kristoffer 

Tilmeldt 24. May 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer

Generelt synes jeg, at siden ser super flot og professionel ud. Der er dog et par ting på forsiden, der i mine øjne, ser lidt skævt ud: 
- Jeres header, den med søge funktion og jeres navn, er utrolig høj i forhold til indholdet. Der er meget spild plads. 
- Det lille segment, i mellem header med søge funktion og den aller øverste header, med teksten "Brugt inventar, Om os, forretningsbetingelser" ser os sjov ud. Den ser malplaceret ud, samtidig med at den er utrolig svær at få øje på - kunne man ikke eventuelt inkorporere dele af den i den store menu, feks "Brugt Inventar" og "Om os", og så smide forretningsbetingelserne ned i footeren? 

Ellers synes jeg umiddelbart at siden, efter et hurtig glans, ser super fin ud. 

Godt arbejde, og god vind fremover Wink


Vh
Mathias

Tilmeldt 8. Oct 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias 

Gode pointer, det ryger i betragning til første "makeover" af siden - tak for hjælpen og ros :-) 

/Kristoffer 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

- Min første tanke, var også at headeren var meget høj og tager derfor udsigt fra det der er vigtigt: varerne.

- Det irriterer mig lidt, at i under fx. populære produkter, viser 12 produkter, hvilket giver 3x produkter i hvid plads i bunden, det er det samme med månedens prisbaskere, så den bør stå til 10 eller 15 produkter.

- Har i overvejet en anden type billeder til jeres bordplader? Billederne er som sådan fine, men ville nok se bedre us hvis det var et bord de var på, eller lignende, hvis jeg ike havde læst at det var bordplader, havde jeg troet det var gulvbrædder

- Jeg forstår godt hvorfor i har jeres andre shops i toppen af siden, rent teknisk - men dem bille jeg fjerne til footeren. Med mindre i kan tracke gode konverteringer på at have dem deroppe, så er de bare et forstyrende element, der kan gøre kunden nysgerrig. Hvis jeg kom ind på siden og så i havde en side der hed stone-wall, så ville jeg nok klikke på det, have mistet fokus og droppet idéen helt om at handle hos jer. Det er fint at vise man også har andre sider, men med mindre man ved de konverterer, så skal man ikke prale med det, så ryger kundens fokus i den tragt de er i.

- I toppen har i et link der hedder brugt inventar, hvor kunden kan sælge inventar til jer, men når jeg ser det, påå måden i har sat det ind, så tror jeg, at jeg kan købe brugt inventar, så jeg ville kalde den sælg brugt inventar, eller smide den ned i footeren

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Fra Farum
Tilmeldt 1. Jun 15
Indlæg ialt: 19
Fra  TVC Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer

Siden ser umiddelbart fin ud på mobilen, jeg lagde ikke mærke til noget der ikke var ok.

Men synes at jeg hørte noget for nylig om at priser skal være angivet med moms...
Jeg er dog lidt usikker på om jeg har forstået det korrekt.

Hilsen Tobias

Tilmeldt 8. Oct 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Super mange tak for grundigt svar. 

- Headeren tænker jeg helt sikkert vi retter ved første korrektionsrunde 

- God pointe, det afhænger lidt af det materiale der findes fra leverandøren, men det skal der arbejdes på. 

- Vores shops - især cateringinventar.dk er etableret og anerkendt spiller i markedet og vi ønsker at lukrere på denne tryghedsfølelse og gøre det meget synligt at det er en del af familien. Jeg kan sagtens se din pointe, men selve visningen af denne har lidt bagtanker så klientellet hurtigt får mere tillid til en ny møbelspiller på markedet. 

- Burgt inventar - det er hensigten med siden - men eftersom butikken er helt ny er der desværre ikke noget at vise lige nu :-) 

Mange tak fordi du tog dig tid til at give os feedback. 

Tilmeldt 8. Oct 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias 

Du har ret det bør nok stå tydeligt at det er eksl. moms - men der er ikke noget i vejen for det. Vi er en side der udelukkende henvender sig til erhverv, men det bør vi nok få gjort lidt mere tydeligt på en eller anden måde. 

Tak fordi du tog dig tid til at kigge på www.restaurantinventar.dk - det er værdsat :-) 

/Kristoffer 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)