Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg sidder og er ved at skrive en forretningsplan, på en ide jeg har gået med i et stykke tid. jeg mangler dog lidt erfaring omkring hvad ting koster. f.eks. hvad en hjemmeside koster og hvor lang tid det tager at udvikle den. Hjemmesiden jeg skal bruge, skal have en del søge felter noget ala dba.dk 

Håber der er nogle kloge hoveder, der kan hjælpe mig med en ca. pris og tid? :)

Hilsen Casper

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Hej Casper

Du er velkommen til at kontakte os på kontakt@frontweb.dk eller ringe på telefon 7199 4487.

Så kan vi tale om pris og tid ud fra det behov du har.

Vores priser starter fra kr. 1.950,- for en basis hjemmeside.  Vi tilbyder afdragsordning ved køb af hjemmesider mv. hos os. 

Venlig hilsen

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Fra Mørkøv
Tilmeldt 9. Jan 17
Indlæg ialt: 53
Fra  Musvit-Service / Vi kommer flyvende Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper

Jeg tror du er nød til at specificere lidt nærmere om, hvad websitet skal indeholde. Nu sidder jeg ikke med programmering af hjemmesider til dagligt. Jeg udvikler kun mine egne koncepter, som f.eks. mit rengøringsfirma www.MusvitService.dk - Men du skal nok åbne mere op for at få en nærmere prisindikation.

Hvor mange sider skal websitet have?

Skal udbyder også lave SEO optimering af siden?

Hvem skriver tekster og leverer billeder til sitet?

Hvilke funktioner og søgefelter skal bruges?

Har du andre specielle ønsker for sitet?

Det var lige lidt herfra - God vind med forretningen ;)

Vh. Lasse

Musvit-Service

Indhent et konkurrencedygtigt tilbud på erhvervsrengøring fra MusvitService.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper, hvis hjemmesiden ikke skal være superavanceret, så se hos Surftown, der har jeg købt min. Det er billigt og let selv at programmere.

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej CasperC, jeg kan også varmt anbefale Surftown. Men hvis du ønsker en løsning ala DBA, og den skal programmeres fra bunden estimerer jeg opgaven til 50.000+.

Dog ligger der massere af temaer derude, de såkaldte "listings", søg på themeforest eller sitemile - disse koster fra 39$ og op efter. Hit me up, hvis du ønsker yderligere hjælp kontakt[at]sebastianhoerberg.dk 

VH,

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Søgefelter eller sortering - til hvad. Der kan være en verden til forskel. Du kunne lige så godt have spurgt om, hvad et hus med vinduer ala Bilka koster Smile

En hjemmeside med funktionaliteter ala DBA er helt sikkert 500.000 +

Valg af system - CMS, afhænger i den grad af konkrete ønsker/behov. I nogle tilfælde kan det blive en dyr omgang, hvis man vælger en løsning, som ikke kan skaleres op, og i andre tilfælde er det lettere at forudsige de fremtidige behov.

Et estimat bliver aldrig mere præcist end de specifikationer, som der ligger til grund for det - hverken tid eller pris. Så mit estimat er et sted mellem 1.000,- og 1 mill. Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Sep 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt denne side på nettet http://www.mixedmediaarts.dk, som jeg selv har tænkt mig og benytte. Du kan selv tage et kig på den, og se om der er noget for dig på siden. Syntes heller ikke priserne er så gale igen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 30. Jun 17
Indlæg ialt: 12
Fra  NordenSoft Design & Software Development Labs ApS Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper:)

Jeg arbejder som software ingeniør og har 15 års erfaring. Jeg kan godt lave en hjemmesiden til dig hvis det er.

Tilmeldt 14. Jun 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper

Du stiller spørgsmålet forkert fordi priser variere ligesom der er forskel på kvalitet ved køb af en computer.

Så dit spørgsmål burde være når du sidder og laver forretnings-plan 

1. Hvad er forskelle  på en hjemmeside i den billige ende kontra den dyre.

2. Hvad skal jeg går efter/har brugfor i forhold til min forretnings plan

3. Hvor kan jeg laver besparelser og hvor burde jeg ikke lave en besparelse.

Med venlig hilsen

Lasse

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)