Derfor bør du kvitte skolen (feedback på video) - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Giv mig feedback på mit website/webshop "

Derfor bør du kvitte skolen (feedback på video)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 91
Tilmeldt 24. okt 16
Indlæg ialt: 22

Skrevet 13-09-2017 kl. 10:54

I skal ikke tage overskriften så bogstaveligt, jeg går selvfølgelig ikke ind for at man bare dropper ud af skolen.  Pointen med denne video er at man meget vel kan lære ting og blive god til noget uden at tage en formel uddannelse (noget jeg da i hvert fald ved mange iværksættere gør)

Men jeg kunne godt bruge lidt feedback på videoen. Får jeg budskabet igennem? Harmonerer stilen på videoen med mine ”subscribers” (abonnenter som det rettelig kaldes på dansk). Og titlen er der for meget Clickbait over den??

Om ikke andet må i også gerne se på SEO-delen. Jeg har brugt Tubebuddy og har fundet en kanon titel (ifølge tubebuddy) der bliver søgt en del og samtidig ikke er umulig at ranke godt på.

På forhånd tak Smile

Amino-karma 23
Tilmeldt 16. sep 17
Indlæg ialt: 4

henrik-a
Skrevet 16-09-2017 kl. 17:51

Jeg kan godt lide videoen - flot og professionel. Men hvad jeg ikke er så pjattet med, er, den meget brug af fxxx-ordet. Skal der bandes så meget for at sælge et budskab? Nu er jeg ikke i målgruppen, så måske andre ser anderledes på det?

Men det var bare mine tanker.

Amino-karma 518
Tilmeldt 21. nov 14
Indlæg ialt: 118

Kristina Møller
Skrevet 16-09-2017 kl. 18:30

Jeg kan godt li' videoen. 

Den får det ud den skal ud med, samt det er flot lavet og virker ret professionelt.

Ja, der bruges mange Fxxx-ordet og andre bande ord, men jeg var personligt ikke fornærmet eller noget ved det. Nu er jeg også ung (23 år), så jeg er vant til den slags sprog og nu er unge på min alder og nok lidt yngre nok også målgruppen, så jeg tror det er fint det der bliver sagt i videoen.

Jeg er en af dem der har valgt uddannelse fra, så jeg forstå godt hvad der bliver sagt i videoen, fuldt ud.

I bund og grund, kan jeg rigtig godt li' den og jeg tror sagtens den kan blive ret populær, sådan en video. 

Du får budskabet ud og titlen er fed, som fortælle præcis hvad videoen vil fortælle.

Godt arbejde :-)

Amino-karma 36.499
Tilmeldt 3. feb 06
Indlæg ialt: 8.958

Ravn
Skrevet 16-09-2017 kl. 19:26

Gad vide hvor mange der vil behandles af en læge, der kun har sin viden fra internettet ;-) 

Amino-karma 518
Tilmeldt 21. nov 14
Indlæg ialt: 118

Kristina Møller
Skrevet 16-09-2017 kl. 19:38

Kan godt se hvad Ravn siger, men nu er det selvfølgelig ikke læge uddannelse man skal kvitte.

Jeg tror mere det er uddannelse man kan selv studere sig i.

F.eks.

Jeg havde ingen mulighed for at komme på forfatteruddannelsen, da at flytte og få lejlighed med kun den SU jeg kunne få var ingen mulighed.
Så jeg studerede mig selv i at skrive ved at bruge nettet og læse bøger osv.

Kan sagtens se mening i den video, men det er selvfølgelig ikke alle uddannelser man kan kvitte og man skal helt sikker tag en uddannelse hvis man vil og har mulighed for det :)

Amino-karma 91
Tilmeldt 24. okt 16
Indlæg ialt: 22

Get The Picture?
Skrevet 18-09-2017 kl. 07:43

Tak for det. Ja jeg forstår godt hvad du mener mht. sproget og jeg har også overvejet det en del.

Ja man kan godt sige at jeg forsøger at "sælge" et budskab. Jeg har fundet ud af målgruppen (eller hvem der fortrinsvis ser mine videoer) ved hjælp af analytics og som du sikkert har gættet er det "unge" (16-35) årige og fortrinsvis mænd. Noget tyder på at de er vant til den slags sprogbrug. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af:

Besøg vores andre hjemmesider :
lll