Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Ingeniør med mechatronics eller ligende specialeretning (potentiel medejer)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skriver på vegne af en ung Aalborgensisk virksomhed, der står overfor en produktudviklingsproces i samarbejde med Aalborg Universitet og DTU (Fotonik). Vi har på nuværende tidspunkt ikke noget egentlig produkt, kun en designidé, et hold, der er ved at komme på plads, samt interesse-tilkendegivelse fra en række organisationer (AAU, DTU, en nordjyske funding-organisation m.fl.). Vi er en lille nordjysk virksomhed, men med skyhøje internationale ambitioner. Vi ønsker at blive den teknologiske markedsleder i en branche, der til dels er præget af konservatisme.

Vi har en række produktkoncepter og idéer som vi ønsker at føre ud i livet over de kommende år, men til en start er der tale om udvikling af et mekanisk produkt, hvor hovedopgaven vil bestå i at løse en række mekaniske udviklingsopgaver, at integrere og optimere en motorløsning, samt at få dette system til at arbejde sammen med et større elektrisk system, som AAU og DTU vil få hovedansvaret for på dette tidlige udviklingsstadie.

Vi er på udkig efter en kandidat med base i Nordjylland (eller stor pendlelyst), som vil få ansvaret for den mekaniske udvikling i konsortiet. Du skal være energisk, kreativ, fagligt dygtig og have lyst på iværksætterlivet. Vi forventer, at du har nogen praktisk erfaring på dit felt, men ønsker ikke at aldersdiskriminere - hvis du føler at manglede arbejdserfaring opvejes af andre positive parametre, så kontakt os endelig. Erfaring med, eller lyst til at lære teamlederskab vil være et plus. Vi vil samle et stærkt team, og der er en forventning om, at du er en nysgerrig person, som hele tiden ønsker at lære nye ting, og som mistrives med stagnation. Det vil være en hjørnesten i virksomheden, at der skal være et konstant inflow af nye kompetencer og idéer som skal være med til at inspirere os til at være endnu mere innovative.

Hvis ovenstående har fanget din interesse, eller du har lige den kandidat vi leder efter i dit netværk, så skriv endelig!

Med venlig hilsen

Jesper

Tilmeldt 10. Sep 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spændende, kan du åbne op for privat beskeder eller sende din e-mail adresse? 

Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Tak for din tilbagemelding. Det skulle være fixet nu.

Med venlig hilsen

Jesper

Tilmeldt 10. Sep 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan desværre ikke skrive en privat beskedamino, så har du en e-mail eller et andet sted jeg kan skrive?

Mvh Daniel

Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Ja, det kan du tro. Du kan skrive til mig på: Jesper@re-shade.dk .

Med venlig hilsen

Jesper

Tilmeldt 10. Sep 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har sendt en e-mail til jer.

mvh Daniel

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)