Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg vist min hjemmeside i google?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at opstarte en køreskole i Svendborg.

Den hedder Den pædagogiske køreskole. Jeg har lavet hjemmeside med tilmeldingsformular, og har også en side på FB.

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg nemt og helst billigt får google til at vise link til min hjemmeside når der søges på køreskole Svendborg?

Tak.

Min hjemmeside adresse er:

www.denpædagogiskekøreskole.dk

Fra Sofia
Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 71
Fra  foxylex.dk Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med google er en kompleks ting. Der er mange aspekter der spiller ind når man gerne vil stå højt på google. Jeg er selv i gang med at optimere vores hjemmeside, så den bliver rangeret bedre på google. Det kræver en masse tid og læselyst for at lære omkring det, men der findes ingen nem løsning, medmindre du betaler dig fra det. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal i gang med søgemaskine optimering, og sørge for der kommer en masse links til din side, samt at du har styr på den data der ligger på din side.

Der findes et hav af rigtig spændende artikler til folk der lige er startet med SEO - og her kan du google dig frem til meegt.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vær opmærksom på at ø æ å i domænenavne ikke er en fordel for dig. http://www.skjoldby.com/seo/domaener-med-aeoa-har-kun-en-fordel

Køb  www.denpaedagogiskekoereskole.dk og lave en 301 redirect fra den du har nu med Æ og Ø til den uden Ø Æ

Hvis du vil findes  på  køreskole Svendborg  skal du lave en masse tekst på siden og køreskole Svendborg  skal selvf indgå. Lave en overskrift med H1

Tilmeldt 21. Aug 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hurtige svar. Jeg må i gang med at læse

Fra Hjørring
Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 10
Fra  ByNordico Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Der er meget at tage fat på.

Til at starte med synes jeg du skal tage fat i søgeordet "Køreskole Svendborg".

Dit VIGTIGSTE søgeord er ikke nævnt på forsiden.. Dette er ret kritisk.

Sørg for at få skrevet en god og lang SEO tekst der omhandler dit vigtigste søgeord.

Et eksempel er " Restaurant Aalborg "

Søgeordet "Restaurant Aalborg" er nævnt:

- Som H1 & H2

- Søgeordet er nævnt flere gange i brødteksten

Der er lagt stort fokus på dette søgeord.

Du skal gøre det samme.

Good luck herfra :-)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også bruge min service her: https://seorap.dk/ 

Der får du en gratis SEO analyse af din hjemmeside ud fra de vigtigste punkter. 

Du vil modtage en SEO Rapport i PDF som du kan gennemgå med tjekliste til at få tingene gjort. 

Analysen tager ca 45 sekunder at kører online :) 

Knæk og bræk med det.

Tilmeldt 24. Mar 15
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som mange af de andre skriver, skal du igang med søgemaskine optimering.

Du kan enten vælge at sætte dig ind i det selv, eller hyre et bureau som kan gøre det for dig, mod et månedligt gebyr. Men pas på ! Det kan være en jungle at finde de rigtige partnere i den branche.

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Google har indekseret din hjemmeside. Prøv at skrive nedenstående i søgefelte på Google

site:denpædagogiskekøreskole.dk

Så kan du se alle resultaterne

For at blive mere synlig på Google, skal der laves en masse SEO på HELE siden fra URL'ere, side titler og metabeskrivelser til H1'ere, H2'ere, tekst med de rigtige søgeord samt lidt teknisk optimering.

Siden er umiddelbart hurtig nok - også på mobil, men den kan sagtens blive endnu bedre. Jeg har skrevet lidt op såvel hastighedsoptimering - teknisk / PageSpeed som SEO - søgemaskineoptimering på min hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Bookanaut Vupea Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

SEO er et kæmpe område, men som nogle af de andre har skrevet, så er det en god ide at starte med dine overskrifter; dvs h1, h2, h3 etc. Du skal helst have dit primære keyword i en h1 overskrift. Derudover skal du nok også ud og bygge nogle links til din side.

Du kan læse mere om det her.

Skriv hvis du har nogle spørgsmål:-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)