Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Economic eller Navision C5 ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Håber jeg kan få lidt input/hjælp herinde :-)

I dag kører vi med Navision C5 3,0 - en købt version uden opdateringer. Den har data fra de sidste 16 år i sig (så der ligger rigtigt meget og fylder) og driller engang imellem og jeg vil gerne have de nyeste opdateringer der kommer løbende og bare have det ud i skyen.

Så vi skal have skiftet over til Economic eller C5 i skyen.

De koster det samme i forhold til mine behov - lige under 500,- pr. mdr.

Jeg kender slet ikke economic og derfor ligger C5 mig mere naturligt og jeg tænker at jeg kan spare en masse tid i forhold til at lære et helt nyt system at kende også. MEN hvis economic har mange flere fordele, så vægter det selvfølgelig.

Hvad mener i om de forskellige systemer ? Fordele / ulemper eller er det same same i sidste ende ?

Er samtidig på vej til at skifte shoppen ud med en magento 2 - så på sigt kommer en integration helt sikker på tale til vores økonomisystem. Er C5 ligeså nem at integrere som Economic ? Koster det det samme i begge systemer ?  

dbh Signe

Mange hilsner SB

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

C5 er mig bekendt et døende system, men for ret små penge kan du integrere Magento 2 til nyere økonomisystemer som f.eks. https://www.e-conomic.dk/ 

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Tak for input. Jeg er i dialog med din kollega omkring jeres magento 2 løsning :-) måske ender det med et samarbejde. Har sendt Ib en mail her i weekenden, jeg lige mangler svar på :-)

dbh signe

Mange hilsner SB

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Super. Du skal nok få et svar fra Ib :-)

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

M2 Er en ret stærk platform efterhånden. Vi konvertere en række kunder til den platform.

Som Henrik siger. - Så har C5 været på vej "ud" en del tid nu.

Alt efter din forretning og dine processer. Så kommer du uden tvivl langt med en e-conomic løsning.

Du skal nok også huske at sætte noget tid af til konvertering fra din nuværende C5 -> Economic.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, C5 er døende, så du må se at kommer over på noget andet. Det er også muligt, at de kan bruge ét af de andre regnskabsprogrammer, se f.eks. her: liste002.datakons.dk.

Jeg kan hjælpe i stor stil med at overføre kunder, varenumre, kreditorer osv og selvfølgelig regnskabsdata fra C5 til det nye system.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)