Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! 17-årig søger online jobs

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er 17 år gammel og står og leder efter noget online job da der ikke lige er de store muligheder lokalt...

Jeg er pænt god til engelsk og dansk grammatik mm. og tænker nok det skulle være noget "freelancer" / artikelskriver

Hvis I selv har nogle erfaringer eller evt. søger lige sådan en som mig ville det være dejligt med noget respons i kommentarfeltet :)

Al hjælp og gode tips er velkomne!

Mvh. Mads Mandrup Panek

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du lave oversættelser fra engelsk til dansk?

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange timer regner du med at arbejde om ugen? Og hvad er din forventede timepris?

Har du i øvrigt nogle fag/ting der interesserer dig mere end andet? (Sport, gaming, madlavning etc.)

Endeligt, kan du hjælpe med mere monotone opgaver som indtastning af informationer mm., eller skal det være artikelskrivning eller lignende?

Tilmeldt 20. Aug 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Yup :)

Tilmeldt 20. Aug 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan jeg godt :)

Tilmeldt 20. Aug 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov undskyld troede man kunne svare på et indlæg separat...

Ja jeg kan godt engelsk til dansk :)

-

Om ugen tænker jeg et sted omkring de 10 timer.. Kommer an på opgaven, kan sagtens være mere eller mindre :)

I forhold til timepris håbede jeg lidt på omkring de 80kr/timen da det er hvad de fleste ungdomsjob kan byde. Artikle osv. havde jeg forestillet mig var per ord og ikke i timen hvilket jeg har en smule erfaring med. Jeg har en stående aftale med en person fra Rusland hvor jeg skriver et par små artikler om ugen, ikke noget stort men er da en start :)

Har ikke nogle store interesser men spiller da også en del computer især titlerne LoL og CSGO samt følger eSport scenen tæt.

Ja, jeg kan også godt udføre mere monotone opgaver :) Tænkte bare artikelskrivning var det mest sandsynlige 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 03:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Send gerne et par eksempler på artikler du har skrevet til kristian@move-marketing.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)