Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke få google shopping op at køre igen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Låsby
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 87
Fra  SejLeg.dk Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg opdagede da jeg kom tilbage fra min ferie at vores google shopping ikke længere var aktiv og kunne se inde på adwords at der stod ; AfvistWebsite, der ikke er gjort krav på.

Jeg har så i sidste uge været i google i merchants center og gjort krav på siden, og der står også nu : Claimed med et grønt flueben ud for, men lige lidt har det hjulpet. Så opdagede jeg igår at vores adwords konto ikke var linket til google i merchants center, det fik jeg så linket igår men stadig uden at det har løst problemet.

Nogen ideer til hvor jeg skal lede efter fejlen ?

Legetøj til seje piger og drenge - www.sejleg.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 16
Indlæg ialt: 66
Fra  Consulting Eleven Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Det er svært at sige nøjagtigt hvor det er galt, når ikke jeg har din konto foran mig.

Det jeg vil anbefale er, at kontakte Google AdWords support. De er også de eneste der kan ændre på noget/genaktivere, hvis det er tilfældet.

Håber mit svar hjælper, og sig endelig til hvis du har yderligere spørgsmål.

Med venlig hilsen,

Jacob

www.consultingeleven.com

Fra Låsby
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 87
Fra  SejLeg.dk Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Tak for svaret. Jeg har fået hjælp fra seo-service og det ser ud til at vores api feed ikke længere virkede. Så nu er det linket til nyt feed via ftp, men afventer nu at google godkender feedet. Så håber vi snart det kører igen :-)

Legetøj til seje piger og drenge - www.sejleg.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er din erfaring med google shopping, kan du mærke en forbedring af salget? 

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 16
Indlæg ialt: 66
Fra  Consulting Eleven Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Alletiders Smile

Fra Låsby
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 87
Fra  SejLeg.dk Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg  vil sige det er fint at have som en ekstra salgs kanal, men jeg bruger ikke meget tid på det. Så det får mere eller mindre lov til at kører sit eget løb og så tjekket jeg det et par gange pr. måned.

Legetøj til seje piger og drenge - www.sejleg.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 16
Indlæg ialt: 66
Fra  Consulting Eleven Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Michael,

Hvis du på nuværende tidpunkt kun bruger meget lidt tid på Shopping, så vil jeg helt klart anbefale dig, at du går mere ind i det. Rigtig mange af de AdWords konti som jeg har arbejdet på, der har det været Shopping kampagnerne der har lavet flest salg. Og mange gange også til fornuftige klikpriser. HVIS det vel og mærke er sat korrekt og, med den rette strategi, og de rette taktikker.

Så jeg er overbevidst om, at du vil kunne få mere ud af det (salgsmæssigt), hvis du bruger lidt mere tid (og penge) på det Smile

Med venlig hilsen,

Jacob

www.consultingeleven.com

Fra Låsby
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 87
Fra  SejLeg.dk Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Jeg har faktisk prøvet at hyre et firma til at passe mine annoncer i 3 måneder og der gav desværre kun lidt mere omsætning, men ikke noget overskud. Så til jeg selv kan finde mere tid, må det passe sig selv og tiden er knap med fuldtidsarbejde og 3 webshops ved siden af :-)

Legetøj til seje piger og drenge - www.sejleg.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 16
Indlæg ialt: 66
Fra  Consulting Eleven Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, jeg forstår.

Husk også på, at AdWords/Shopping osv. rent faktisk kun lover dig traffik, ikke konverteringer.

I sidste ende er der mange andre ting der spiller ind på, og kunden konverterer på din hjemmeside. Når først din AdWords/Shopping kampagne har skaffet dig kunden over på din hjemmeside/landing pages, så har AdWords/Shopping gjort sit job, groft sagt.

Herefter er der så rigtig mange ting der spiller ind på, at kunden konverterer, fx er det nemt at købe, lægge i kurv, se produkter, nem betaling, overskuelighed, er siden mobiloptimeret, priser kontra kvalitet, produktbeskrivelser osv. osv.

Så der skal selvfølgelig være en sammenhæng hele vejen igennem.

Blot et par ekstra råd. Og hvis du har flere spørgsmål, så bare sig til. Så skal jeg se om jeg kan hjælpe Smile

Med venlig hilsen,
Jacob
www.consultingeleven.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)