Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Seo

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja,

Det ser ihvertfald ud til, at du har fået skrevet noget tekst til disse 2 sider.

Du kan i teksten også lave intern linkbuilding: fx på siden 84-bornesko og i teksten "Børnesko fra Fuzzies er et rigtig godt valg til dine børns fødder og tilmed får du meget sko for pengene." Her kan du markere "børnesko" og linke til siden selv.

Hvis det er muligt, kan man kigge på om ordet "børnesko" kan komme en smule mere i den tekst du skriver.
Fx: ..... Fuzzies lavet et bredt udvalg af super fine ballerina børnesko..

Hvis du også laver ekstern linkbuilding er du velkommen til, at oprette et link til webshoppen på min hjemmeside: https://findenwebshop.dk/

God arbejdslyst med tekst-skrivningen på webshoppen.

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit uddybende svar Dimitri. Det er meget brugbart.

Tak, jeg vil tilmelde mig på din side.

Vh Anja 

Tilmeldt 3. Jul 17
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja,

Hvis vi prøve at kigge rent on-page optimering, er der flere ting som skal justeres lidt til, for at opnå det bedste resultat. 
På baggrund af de sider du har linket til, vil det være en fordel hvis du kunne optimere dine URL'er, således talet ikke indgik i URL'en. 
Jeg ved godt dette ikker er muligt i nogle cms systemer, dog hvis du har mulighed for det, bør du gøre dt.

Derudover er din meta titel og beskrivelse for lang på "bows by stær" siden og ligeledes er titlen på "børnesko". Du kan prøve at benytte vores SERP-tool for at teste om dine tekster er indenfor kravene, der måles nemlig i pixels af google og ikke i tegn som f.eks. yoast gør. Du finder værktøjet her - http://seo-service.dk/serp-tool/

En af grundende til at dine titler kan være for lange uden at du selv ved det, er fordi dit system automatisk indsætter side navnet " - petitfloa.dk" på dine titler. Dette mener jeg kan slås fra i koden. Du kan yderligere arbejde lidt mere med USP i beskrivelserne. 

Du har heller ikke opsat canonical på disse kategori sider, hvilket du bør have på alle de kategorier hvor der er mere end 1 side produkter. Dette vil gøre at du bl.a. undgår en masse duplicate content problemer, der højst sandsynligt vil skade dine rankings. 

Jeg synes de header er lidt for stor, den dækker meget af skærmen på små skærme og gør at man på mobilen skal scrolle for at komme til menuen. Dette er jeg bange for kan øge din bouncerate fordi man ikke hurtigt nok som forbruger kan finde det man gerne vil.

Udover det så arbejd videre med intern linkstruktur og ekstern linkbuilding. 
SEO er en lang sej proces, så det er bare at blive ved med at klø på. Jeg tror du ville kunne google dig til de fleste af de ting jeg har skrevet, hvis du ikke ved hvordan man retter det selv - der nok kan komme med en lidt lettere guide, end hvis jeg skulle side og beskrive det. Hvis ikke, så kan du altid skrive til mig. :)

Held og lykke med det!

Venlig hilsen
Andreas B. Ladegaard

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas.

Tusind tak for dit uddybende svar. Dejligt med noget feedback så jeg ved hvad der skal tages fat på.

Vh Anja 

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 14
Indlæg ialt: 40
Fra  Performance-Parts.dk Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vær også opmærksom på at din shop vises som usikker i Google Chrome, pga. manglende SSL certifikat. Det kan have noget at sige for konverteringen, samt at Google bedre kan lide sikre sites.

Med venlig hilsen,
Mads Jensen

Med venlig hilsen,

Mads Jensen - www.Performance-Parts.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for det Mads. Rigtig god info og få. Det får jeg min teknikker til at rette.

Vh Anja

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)