Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop i Norge

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Opstart af webshop i Norge: Jeg går med tanken om at udvide til Norge. Jeg har læst mig til, at for at få et .no domæne, skal man købe sig til dette via en mellemmand. Dem er jer, der har en norsk webshop, eller kendskab hertil, kan I supplere med lidt nice-to-know info? Jeg tænker blandt andet på hvilke betalingsløsninger man bør tilbyde, hvilket fragtfirma I benytter mm. :)

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har tænkt det samme. Jeg sælger af og til noget til Norge fra min danske shop, men det er besværligt da de er udenfor EU og skal betale told og importgebyr når de modtager pakken.

Når de kan se det er en dansk shop, ved de fleste at den skal gennem tolden, men hvis din shop ser norsk ud, på norsk domæne og alt er oversat, tror jeg der er mange som vil få sig overraskelse når der kommer toldgebyr på fordi pakken er sendt fra EU.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pashmina

Lige præcis.

Jeg har dog læst, at hvis man bliver momsregistreret i Norge, kan man sende sine pakker fra DK til Norge uden at kunden skal betale moms/told mm. Er der nogle, der kan af- eller bekræfte dette? :)

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:
toldgebyr på fordi pakken er sendt fra EU.

Der opkræves told , men ikke nødvendigvis et indfortoldningsbegyr.  Sender du med et kurerfirmaer som DHL, UPS, FedEx er der ingen indfortoldningsgebyr.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er rigtigt. Det er så også en del dyrere end Postnord som jeg brugte. I hvert fald de priser jeg har fået fra DHL og Fedex. Så det er vel bare afsendren som betaler for indfortoldningen når det er med kurer?

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Brøndby Str.
Tilmeldt 1. Aug 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 06:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener ikke du kan omgå eller undgå at nogen skal betale import told i forbindelse med et ikke EU salg, men du kunne spekulere i at finde dig en norsk partner som du så stillede et lager til rådighed for i Norge- og dermed var også din spekulation over betalings delen på webshoppen jo løst.
Mvh Peter

Fra Brøndby, København
Tilmeldt 24. Oct 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du er velkommen til at tjekke vores hjemmeside www.parcelfeeder.nu eller kontakte os direkte på +45 70272707, så vi kan fortælle dig mere om fragt i/til Norge (eller mellem DK og NO).

Mvh

Auguste / Parcel Feeder

Tilmeldt 24. Sep 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Selvom at indlægget er gammelt tillader jeg mig at svare alligevel. Der er en del overvejelser ift opstart af virksomhed. Vi sidder og arbejder med netop disse problemstillinger dagligt og hjælper danske virrksomheder med rådgivning, når de ønsker at etablere sig i Norge. Du er meget velkommen til at tage et kig på vores hjemmeside: www.dknopartners.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)