Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. prototype og PCB boards

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ishøj
Tilmeldt 29. Jul 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skriver herinde fordi jeg godt kunne tænke mig, at vide om nogen af jer ved hvordan jeg skal gøre:

Hvis jeg har en ide til et produkt, men ikke selv kan sætte det sammen (lodde og elektriske beregninger samt kende de optimale komponenter på markedet) til et færdigt PCB print. Er der nogen af jer som kender til et sted hvor man evt. kunne oplyse om hvilke funktioner/komponenter som jeg laves (evt. i Kina, Taiwain og Malaysia). Lad os sige hvis jeg vil have designet et print som indeholder et Bluetooth modul og et GSM modul samt en tænd og sluk knap, så skulle jeg modtage et færdigt print lige til at sætte strøm til - uden cover.

Findes der nogen steder hvor jeg kan komme med min ide og få lavet et færdigt PCB print?

Venligst

Per

Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Der findes mange der kan dette på aliexpres og andre sider.

Alternativt har jeg i min dagligdag meget samarbejde med ChinaEase (sourcing-firma), der er dansk ejet. De laver ud over en masse andre ting også elektronik. De er altid hjælpsomme med prototyper og prøver mod betaling.

Mads

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per, 

Jeg kan hjælpe dig med den opgave., Har sourcet elektronik / PCBA i Asien,Østeuropa og Danmark som indkøbschef hos Emerson Climate Technologies og har stadig stærkt netværk fra den tid. Vil naturligvis også kunne hjælpe dig videre til SMD og box-build når det bliver aktuelt. 

Giv er kald på 26412715 så tager vi en snak. 

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Odense, Danmark / Xiamen, Kina
Tilmeldt 6. Feb 17
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Vi producerer PCB boards og vi kan dermed også hjælpe med udvikling og prototyper.

www.grandsourcing.com - Du kan se videoen af vores fabrik i Kina. 

Du er mere end velkommen til at kontakte mig på jh@grandsourcing.com

Med Venlig Hilsen

Grand Sourcing

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per, 

Tak for snakken i søndags. 

Har lige set Grand Sourcing's intro video, og tror de har præcis den service med dedikeret SMT linje for prototype fremstilling som du søger for at komme videre. Så vil egentlig anbefale dig at tage kontakt til dem. 

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det lyder godt, det vil jeg lige undersøge nærmere. Men ellers sender jeg et project forslag til dig som vi aftalte. Skal bare lige have formuleret det. Evt. en lille protype.

Hilsen

Per

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden du tænker på at få et PCB...

Har du lavet et antal prototyper, hvor du bruger arduino/Raspberry Pi og løse moduler ? Det at designe PCB er et stykke henne i processen.

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Fra Ishøj
Tilmeldt 29. Jul 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

I var godt nok hurtige til at svare, tak for det. Men det gav mig så også lige noget at tænke over.

Så jeg har da fået en anden opfattelse, takket være jer.

Men er der en der kan komme med et ca. bud på hvad det ville mig at få lavet en mobiltelefon efter mit eget design. Ved fx. 1-5 eller 10, 100?

Jeg er bare interesseret i at vide hvor jeg står henne i processen økonomisk. Om det kan betale sig at følge sin drøm.

/Per 

Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Når der er tale om så lille et antal, bør du nok tage kontakt til en kinesisk oem leverandør istedet for at udvikle elektrikken fra bunden af.

Måske http://cnoemphone.net/ kan hjælpe dig.

Eller søg på "oem mobile phone", "private label mobile phone" eller "white label mobile phone" på google for at finde leverandører, som kan levere elektronikken til dit projekt.

Du skal dog være opmærksom på at produktet skal være CE godkendt, før du må sælge det i EU lande, så det kan bringe omkostningerne væsenligt ned, hvis du kan finde indmaden fra en telefon, som i forvejen er CE mærket af producenten.

Held og lykke med projektet.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)