Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træt af Billys - Der sker intet, men hvad så ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 15
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa derude...

Vi har anvendt Billys Billing siden vi startede op, og haft masse af tålmodighed med systemet, og dets udvikling, men nu gider vi ikke mere.

De indførte et lagersystem, men udviklede det ikke færdigt, så det kunne integreres til en Webshop.... Det gider vi ikke vente på mere. Der bliver lovet de arbejder på det, men der sker intet. Ser ud som om de satser mere på 3 parts integrationer, end at færdigegøre deres eget produkt.

Og nu er systemet blevet så langsomt at bruge, at det tager os mellem 60-180 sekunder inden systemet finder en kunde vi taster ind.
Hele systemet fryser bare, og får browsere til at gå ned.
Når man henvender sig til support for en løsning, så arbejder de på det, men har ingen tidshorisont... Tror jeg også jeg vil til at sige til mine kunder.

Anyway... Vi skal væk fra Billys nu, og skal høre hvad I andre har af erfaringer.
Eneste mulighed som jeg lige ser det er e-conomic. (Dinero er udelukket.... skal ikke ha endnu et ufærdigt produkt.)
Men hvad med det nye Uniconta - Kan det integreres med Prestashop ? Eller er det for vildt et system ?

Kravet er at der skal være synkroniseret lagerstyring mellem Prestashop og systemet, og så ikke alt for indviklet at bruge.

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JesperKA:

Hejsa derude...

Vi har anvendt Billys Billing siden vi startede op, og haft masse af tålmodighed med systemet, og dets udvikling, men nu gider vi ikke mere.

De indførte et lagersystem, men udviklede det ikke færdigt, så det kunne integreres til en Webshop.... Det gider vi ikke vente på mere. Der bliver lovet de arbejder på det, men der sker intet. Ser ud som om de satser mere på 3 parts integrationer, end at færdigegøre deres eget produkt.

Og nu er systemet blevet så langsomt at bruge, at det tager os mellem 60-180 sekunder inden systemet finder en kunde vi taster ind.
Hele systemet fryser bare, og får browsere til at gå ned.
Når man henvender sig til support for en løsning, så arbejder de på det, men har ingen tidshorisont... Tror jeg også jeg vil til at sige til mine kunder.

Anyway... Vi skal væk fra Billys nu, og skal høre hvad I andre har af erfaringer.
Eneste mulighed som jeg lige ser det er e-conomic. (Dinero er udelukket.... skal ikke ha endnu et ufærdigt produkt.)
Men hvad med det nye Uniconta - Kan det integreres med Prestashop ? Eller er det for vildt et system ?

Kravet er at der skal være synkroniseret lagerstyring mellem Prestashop og systemet, og så ikke alt for indviklet at bruge.

Hej Jesper.

Bare lige så der ikke er tvivl arbejder jeg ved Dinero :)

Har du lyst til at uddybe hvorfor du mener Dinero er ufærdigt?

På forhånd tak

De bedste hilsner

Rasmus

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

JesperKA:
Og nu er systemet blevet så langsomt at bruge, at det tager os mellem 60-180 sekunder inden systemet finder en kunde vi taster ind.
Hele systemet fryser bare, og får browsere til at gå ned.

Hvor mange kunder har i oprettet i systemet og hvor i webappen staller den? Bruger selv billy og der tager en søgning maks et par sekunder når jeg søger under kontakter eller fakturaer (bruger chrome & firefox).

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Tilmeldt 24. Mar 15
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har knap 8700 kontakter oprettet kan jeg se.
Det er ikke et problem hvis vi søger ude i venstre kolonne, men når vi fx. ønsker at oprette en bekræftelse eller faktura.

Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan varmt anbefale e-conomic :)

Og ja, Billy's er det værste lort, mildt sagt. Har brugt det tidligere og det kommer aldrig til at ske igen.

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JesperKA:
Vi har knap 8700 kontakter oprettet kan jeg se.
Det er ikke et problem hvis vi søger ude i venstre kolonne, men når vi fx. ønsker at oprette en bekræftelse eller faktura.

Det er en del mere end jeg har, kiggede lige i chrome developer tools og så at webappen laver 28 web-requests til deres server bare jeg skriver èt bogstav ind i "Vælg Kunde" feltet under Faktura -> Opret Faktura og det ser ud til at den laver flere requests jo flere forskellige byer de kunder du har i systemet bor i. Ikke ligefrem optimalt for performance og noget der burde være ret nemt at ændre så webappen enten henter alt det data forud eller samler det sammen i færre requests for et gøre det hurtigere for folk med mange kunder/leverandører i systemet.

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)