Nystartet mobil bilvask - Side 2 - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet) "

Nystartet mobil bilvask

Side 2 ud af 2 (13 indlæg) < Forrige 1 2
Amino-karma 3.651
Tilmeldt 4. jul 09
Indlæg ialt: 853
flag
Finn Pedersen
Fra Seniorferier.dk
Skrevet 18-06-2017 kl. 12:25

Du er nødt til at prøve dig lidt frem, men du kan løbende tjekke "kvaliteten" på fb, hold antallet af nåede personer op mod f.eks. tilgang på hjemmesiden, mine erfaringstal siger at jeg har ca 10 % reaktioner på visningerne i starten, hvis du ryger under 5 % så stop kampagnen og gentænk den evt med nye billeder på et nyt boostet opslag. Du kan ikke måle noget med en test på 50 kr, her når kampagnen ikke rigtigt at komme igang. Kan du specifisere noget rettet mod bil også ? hvis du kun specificerer på geografi får du en meget åben og uspecifik målgruppe. Hvis du kan få 22000 kvalitetsmålrettede visninger for 335 kr og feks 2000 forskellige reaktioner, med likes på opslaget, siden og billeder samt kik på hjemmesiden, så er det en meget god pris, når vi taler markedsføring.

Amino-karma 204
Fra Taastrup
Tilmeldt 30. maj 16
Indlæg ialt: 44
Amino Plus
OnSite
Fra OnSite Safety
Skrevet 18-06-2017 kl. 19:28

Jeg tror der er forretning i din ide, men som der tidligere er nævnt tror jeg også krav om vand og strøm kan være en udfordring.
Hvis du er bange for at invistere for meget til at starte med kunne en trailer måske være en løsning, smid plalletanken på (kan hentes for 500-1000kr på dba) køb en lille generator 3-4.000kr og du er mobil.
Hvis du ca kender dit vand forbrug pr bil og antal biler du kan nå på en dag er det nemt beregne hvor meget vand du skal have med så du ikke køre hjem med 3-400kg unødvendigt.
senere med en varevogn kan du lave en "grøn" løsning hvor du bruger solceller og batterier til at levere strøm, her kan du for en overkommelig pris være selvforsynende på det projekt.

Vedr. Kunder. Jeg tror der er gode muligheder hos kontor domiciler, her er der mange potentieller kunder, både privatbiler men også firmabiler, her tænker jeg ikke kassevogne men sælgere, konsulenter, ledelse m.m.

Venligst Bo

Danmaks bedste flexible overvågningsløsning for byggebranchen www.onsite-safety.dk

Amino-karma 27
Tilmeldt 17. jun 17
Indlæg ialt: 7

Kingsmen
Skrevet 18-06-2017 kl. 21:19

Jeg undersøger markedsføringen via Facebook med en målrettet gruppe. Det lyder som en god ide. Tak for hjælpen.

Mht. at blive uafhængig af krav om vand og strøm, så vil jeg gerne lige se an nogle måneder først og vurdere, hvor mange potentielle kunder en komplet mobil løsning kunne anskaffe.

Ideen med kontor domiciler er rigtig god. Jeg undersøger det lige nærmere! Tak for det 😉

Side 2 ud af 2 (13 indlæg) < Forrige 1 2

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet)
Besøg vores andre hjemmesider :
lll