Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stor facebook gruppe - Kan man tjene penge?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er helt ny her på Amino, og dette er mit første indlæg. Bær lige over med mig hvis jeg har postet det i det forkerte forum Smile

Jeg har en relativ stor facebook gruppe (ikke facebook side) der har mere end 10.000 medlemmer - og der kommer dagligt flere til. Gruppen er "målrettet" mod et bestemt segment, og ikke bare en køb,salg gruppe af alt muligt. 

Spørgsmålet er nu - er der mulighed for at tjene penge på en sådan gruppe - og i så fald hvordan??? 

Nogen der har erfaring her?

Alle tips, tricks og råd modtages med glæde Smile

På forhånd tak

Mvh M

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Om det er muligt, ja.

Bliver man rig af det, nej. De fleste har en noget overvurderet ide om hvad deres sider er værd.

Om det er lovligt, nej. Til dels da man ikke må handle med Facebook grupper og sider jvf. Facebooks regler og hvordan vil du sælge noget du ikke ejer?
Du er administrator og ikke ejer af siden, og hvis du som administrator ønsker at "overdrage" din side til en anden, må det kun foregå med Facebooks accept.

 

Tilmeldt 12. Mar 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Tak for svar

Det var nu ikke meningen at jeg vil "sælge" den videre - men mere hvordan man som admin/ejer af gruppen kunne tjene penge. evt. på reklame eller andet?

Bemærk - det er en gruppe jeg har oprettet og ikke en side..

/M

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

mazzz:

Hej 

Tak for svar

Det var nu ikke meningen at jeg vil "sælge" den videre - men mere hvordan man som admin/ejer af gruppen kunne tjene penge. evt. på reklame eller andet?

Bemærk - det er en gruppe jeg har oprettet og ikke en side..

/M

Hej M,

Jeg vil gerne hjælpe dig igang. Har selv arbejdet meget med Facebook sider / grupper, og der er mange penge i det.

Vh.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

mazzz:

Hej 

Tak for svar

Det var nu ikke meningen at jeg vil "sælge" den videre - men mere hvordan man som admin/ejer af gruppen kunne tjene penge. evt. på reklame eller andet?

Bemærk - det er en gruppe jeg har oprettet og ikke en side..

/M

Vær bare lige obs på at medlemmerne af gruppen måske vælger at forsvinde hvis de bliver bombarderet af reklamer!

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sedia,
Jeg har en facebook-side med 14.000 likes, og den når ud til 1.5 mio mennesker
Kan du smide mig en besked på facebook?
- Matias Thomassen

Mvh Matias

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :) 

Arbejder du stadig med facebook grupper ? Så må du godt lige sende mig en besked

For har en lang række facebook grupper :) 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)