Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Att: Martin Thorborg

Side 5 ud af 11 (105 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare for at provokere en smule, så har jeg netop skrevet en liste med alternativer til Martin Thorborg's e-pusher.

Jeg bliver sikkert flamet ihjel, men jeg synes debatten har været temmeligt unuanceret indtil videre.

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Jeg synes det er super relevant... det er altid fint at kende alternativer.
Om man kan liste dem op mod hinanden som du gør, tør jeg ikke spå om - da jeg ikke kender de enkelte bøger godt nok.
Hvis du skulle blive flamet for alternativer - så må man da nok på sige der er tale om Mac-brugere hele bundet :D

http://www.extremetech.com/article2/0,1697,2193640,00.asp
"Tør øjnene, Mac er bare ikke så fantastisk som Lille Jobs gør det til" - spøg til side...

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

SoerenS:

Bare for at provokere en smule, så har jeg netop skrevet en liste med alternativer til Martin Thorborg's e-pusher.

Jeg bliver sikkert flamet ihjel, men jeg synes debatten har været temmeligt unuanceret indtil videre.



Hvorfor skulle der være surhed over at du kommer med alternativer til et produkt?
Det er da kun fint og til glæde for andre e-købmænd.
E-pusher har aldrig været tænkt som den eneste bog man skulle læse for at blive en god e-købmand. Jeg syntes blot at mange bøger på markedet var på alt for mange sider, i forhold til den reelle viden man fik. Dertil syntes jeg at mange bøger er skrevet alt for akademisk og tydeligt at folk der ikke har hænderne nede i bolledejen. Dertil har jeg hjulpet mange e-købmænd som har læst en masse bøger, men som har misset nogle detaljer som har betyder meget for deres omsætning. Derfor ser jeg ikke verden som et enten eller, men som et både og..

Dbh Martin
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

SoerenS:

Bare for at provokere en smule, så har jeg netop skrevet en liste med alternativer til Martin Thorborg's e-pusher.

Jeg bliver sikkert flamet ihjel, men jeg synes debatten har været temmeligt unuanceret indtil videre.

 

Hey Søren

 

Welcome to the other side!

 

 Vh

IK

 

 

 

Blogger & Tekstforfatter

Fra københavn
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hele kunne vel bare besvares meget simpelt med : "En vare er det værd, som folk vil give for den." ?

Og så kunne du være lynhurtig og sige :
"den bør sættes ned til det halve... for så ville Hr. Thorborg sælge dobbelt så mange".
Om han sælger 900 bøger til 2.000,- eller 1800 bøger til 1.000,-... er det samme iflg. min kugleramme.

Og den designer du har valgt at bruge 2000 kr på ekstra, har måske læst bogen. Og han bruger sikkert også noget af den viden til netop din e-butik.  Men du ville måske have fundet 10-12 guldkorn, som designeren ikke ville vægte så højt som dig.... NETOP fordi at han er designer. 

Men det finder du jo aldrig ud af. :-)     

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

sundsdal:

Det hele kunne vel bare besvares meget simpelt med : "En vare er det værd, som folk vil give for den." ?

Og så kunne du være lynhurtig og sige :
"den bør sættes ned til det halve... for så ville Hr. Thorborg sælge dobbelt så mange".
Om han sælger 900 bøger til 2.000,- eller 1800 bøger til 1.000,-... er det samme iflg. min kugleramme.
 

Er der nogen der vil låne deres e-pusher ud?

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

sundsdal:

Det hele kunne vel bare besvares meget simpelt med : "En vare er det værd, som folk vil give for den." ?

Og så kunne du være lynhurtig og sige :
"den bør sættes ned til det halve... for så ville Hr. Thorborg sælge dobbelt så mange".
Om han sælger 900 bøger til 2.000,- eller 1800 bøger til 1.000,-... er det samme iflg. min kugleramme.

Og den designer du har valgt at bruge 2000 kr på ekstra, har måske læst bogen. Og han bruger sikkert også noget af den viden til netop din e-butik.  Men du ville måske have fundet 10-12 guldkorn, som designeren ikke ville vægte så højt som dig.... NETOP fordi at han er designer. 

Men det finder du jo aldrig ud af. :-)     

Endnu en fantastisk købmand :-)

 Så tilspørger jeg dig :

 

 Vil du helst sælge 900 bøger til 2000 kr eller 1800 bøger til 1000 kr ?

 

Blogger & Tekstforfatter

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

 ha ha

 Ja ok, jeg vil gerne give 650 kr for at låne den i en mdr :-)

Nej, sådan ser jeg heller ikke på det. Har du brugt X antal timer på at skrive en bog og øser ud af din succesrige erfaring, skal det også belønnes. Fair nok. Desuden vil jeg da vildt gerne eje den.

 

 

Vh

IK

Blogger & Tekstforfatter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Weltström:
Er der nogen der vil låne deres e-pusher ud?
 

Du kunne jo prøve www.bibliotek.dk ;) 

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt ville jeg helst nøjes med at sælge 900 stk, da man så opretholder en bedre værdi af sit brand/produkt, istedet for at den bare flyder rundt over det hele.... 

Side 5 ud af 11 (105 indlæg)