Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Att: Martin Thorborg

Side 4 ud af 11 (105 indlæg)
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også det hænger sammen med, at folk i den spæde start af en virksomhed tror, at man kan køre en forretning uden at bruge reelle penge på marketing eller optimering....

De tror at når man starter en webshop, så kommer kunderne af sig selv, og hvis en selv kan finde ud af webshoppen, ja, så kan resten af befolkningen nok også... og når man har den opfattelse, hvorfor så investere 1850kr (inkl moms)(og kan trækkes fra) i noget man (tror) ikke behøver....

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik for helvede..... kom nu ind i kampen. Jeg har såmen ikke betalt de 2000 til designer firmaet. Henning (som laver designet) har jo bare læst bogen og det må da alt andet lige være en fordel for mig. Måske det var en fejl direkte at antyde jeg betaler en mand 2000 kr. ha ha

Glæder mig til din shop åbner så skal jeg sælge dig nogen varer, du virker sgu ikke som den skarpeste købmand i verden ;-)

 

Vh

IK

 

Blogger & Tekstforfatter

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt så travlt folk har med at fortælle at de får høje konsulentlønninger...

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle fatter åbenbart ikke hvilken tidsalder vi lever i ?

Går du ud på bog markedet og skal have en bog med så mange guldkorn og erfaringer som Martins bog, kan du jo måske være heldig at købe den i almindelig bog form - hvis den koster 2000 kroner, så er det jo ikke fordi bogen koster 2000 kroner at trykke på papir, vel :-)

E-bogen er jo blot nutidens måde at skrive og købe bøger på, du er jo velkommen til at printe den ud, så du kan sidde med den i hånden.

Nu har jeg ikke selv købt den endnu, men læst light udgaven, og erfaringer samt "muligheder til og for andre", ja det koster penge og er man ikke villig til at betale for det, kan man heller ikke forvente at styrke og udvide sin forretning med guldkorn fra dem som "virkelig" har prøvet tingene og ved hvad der virker.

:-) Mange betaler glædeligt for et 3-4 timers kursus med folk , der har stor erfaring indenfor erhvervslivet, her koster det måske 3000-4000-5000 kroner, får du en bog med hjem bagefter der fortæller hele kurset ?

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Så må du ind og handle noget garn i vores butik på www.spinderup.dk. Der er en lille ting med, som netop er valgt for ikke at stikke usunde ting i fjæset på kunderne, og som vi samtidig mener rammer nogenlunde godt ind i målgruppen. Og da jeg f.eks. selv er fødevareallergiker, så er det netop træls at modtage bolcher, twist og andet pjat, som jeg alligevel blot smider ud.

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Idé Kongen:

Henrik for helvede..... kom nu ind i kampen. Jeg har såmen ikke betalt de 2000 til designer firmaet. Henning (som laver designet) har jo bare læst bogen og det må da alt andet lige være en fordel for mig. Måske det var en fejl direkte at antyde jeg betaler en mand 2000 kr. ha ha
Glæder mig til din shop åbner så skal jeg sælge dig nogen varer, du virker sgu ikke som den skarpeste købmand i verden ;-)

*ROTFLOL*
En konge skal ha' en krone at pryde sit hovede med - du må nøjes med en klaphat.......*LOL*

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik R:

Idé Kongen:

Henrik for helvede..... kom nu ind i kampen. Jeg har såmen ikke betalt de 2000 til designer firmaet. Henning (som laver designet) har jo bare læst bogen og det må da alt andet lige være en fordel for mig. Måske det var en fejl direkte at antyde jeg betaler en mand 2000 kr. ha ha
Glæder mig til din shop åbner så skal jeg sælge dig nogen varer, du virker sgu ikke som den skarpeste købmand i verden ;-)

*ROTFLOL*
En konge skal ha' en krone at pryde sit hovede med - du må nøjes med en klaphat.......*LOL*

Igen viser du dig ikke fra din stærke købmands side, klaphatten solgte jo store mængder, så ja tak :-)

 

Vh

IK

 

Blogger & Tekstforfatter

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hvor svært kan det være...

 Det KOSTER penge for at TJENE penge, og så skulle den ikke være længere. Og Martins bog er et stykke værktøj for at, få sit eget op og køre - og dertil må man jo bare punge ud - eller har man for ondt i popo'en, må man jo prøve sig frem selv og se hvad der skulle virke for én.

Hvis jeg havde samme viden som Martin, ville jeg da også tage den pris - "skumme fløden" for at, dele ud af sin erfaring og viden. 

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm

 Det fremgår ellers tydeligt af "iværksætter til jeg dør" hvad prisen på E-Pusher er.... Personligt vil jeg lige læse light udgaven inden jeg evt. køber den fulde version..

 

vh

 

dll

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan vurdere man om en bog, et kursus, en konsulent er dyr?

 

Hvis de kan hjælpe dig til at tjene mange flere penge end du har givet for det så er det vel billigt?

 

Martin Thorborg har ret når han skriver at mange danskere vil have det hele forærende.

Og desværre er vi også ved at blive en nation af bedre vidende.

 

Prøv at besøge en boghandel i en svensk eller norsk storby. Se hvad de har af bøger under virksomhed, ledelse, salg, personligudvikling.

 

I Danmarks er der få steder du kan finde et udvalg af den slags bøger, og den manglende interesse gør at meget få er oversat til dansk, der kan simpelthen ikke betale sig for forlagene.

 

Ved du køber e-pusher invester du ikke 2000 i Martin Thorborgs bog, du investerer 2000kr i dig selv. Så med mindre man på forhånd ved det er en dårlig investering så….

 

Lad os håbe at der er mange flere der vil lave godt materiale, og dele deres viden med omverdenen

Side 4 ud af 11 (105 indlæg)