Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminos brugere er vilde med Liberal Alliance

Side 7 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ulrik Moe:

Det er sjovt at flere skriver at os, der betvivler undersøgelsens validitet bliver antaget at stemme på noget andet end Liberal Alliance.

Jeg stemmer LA. Men det ændrer ikke ved at de udtalelser der kommer om validitet er helt hen i skoven. En undersøgelse er ikke valid blot fordi der er 1000 besvarelser.

Der bliver flere gange henvist til, hvordan de "professionelle" meningsmålinger bliver gennemført. Men her er der jo også mere i det og Voxmeters egen guide viser klart at den ikke er valid: http://voxmeter.dk/index.php/2013/12/02/meningsmalinger-pavirker-vores-liv-og-fremtid/ 

Meningsmålingen er sjov, og det flere af os reagerer på er ikke den. Det er argumenterne for, hvorfor den skulle være valid. I virkeligheden er det dog også en ligegyldig diskussion, men come on. Stop med at kalde os for Haters og politiske modstandere. Det har intet med diskussionen at gøre. Specielt ikke når i hvert fald nogen af os også stemmer på LA :)

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

@Emil, jeg har aldrig sagt noget af det du skriver. Voxmeters guide er til stikprøver, ikke brugerundersøgelser. Det giver ingen mening at lave en stikprøve, hvis man har mulighed for at spørge alle brugere. Amino's undersøgelse er, alt andet lige, lavet på en fornuftig vis og jeg synes det er en latterlig diskussion.

Side 7 ud af 7 (62 indlæg)