Skønhedsklinik på landet - Skibby/Sønderby - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet) "

Skønhedsklinik på landet - Skibby/Sønderby

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Amino-karma 7
Tilmeldt 8. nov 14
Indlæg ialt: 1

Skrevet 08-11-2014 kl. 17:33

Jeg startede en lille skønhedsklinik i Sønderby, problemet er blot at der ikke lige sådan tilfældigt kommer kunder forbi.

Jeg vil gerne høre om gode råd omkring hvordan jeg får gjort opmærksom på mig selv uden at det koster for meget.

Jeg har lavet en facebook side BeautYou.dk og hjemmesiden www.beautyou.dk.

Amino-karma 255
Fra 4700 Næstved
Tilmeldt 7. aug 14
Indlæg ialt: 60

Peter Mortensen
Fra Hygiejnemanden.dk
Skrevet 08-11-2014 kl. 19:41

Hvad er den realistiske målgruppe (antal) i nærområdet ? Er det overhovedet muligt at få nok med kunder ud til dig? eller kunne du evt. supplerer med at køre ud til kunderne (hvis det vil være praktisk muligt).

Kikkede kort på din hjemmeside. Det er positivt at du modtager mobilpay, men negativt at du ikke modtager DK.

under "kontakt" ville jeg ønske som muligt kunde et billede af personen som skal røre ved min krop ?

mvh.

Peter

Amino-karma 343.685
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 15.997

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet 10-11-2014 kl. 09:15

Hej, 

Tillykke med din virksomhed

Til at starte med skal du nok anskaffe Dankort. Dernæst er der flere stavefejl, kommafejl og kringlede sætninger, det kommer til at fremstå for useriøst. Men det burde dog ikke være det afgørende. Jeg tror du kunne komme rigtig langt ved at reklamere via lokalavis, nystartede virksomheder kan ofte få lov til at få en artikel i lokalavisen. Det aftales med den lokale avis. Hvis ikke dette kan lade sig gøre, kan du prøve med en annonce i lokalavisen. Sørg for at din side er SEO optimeret og kan rangere på google. Brug et billede af dig selv eller af den der behandler, det giver kunden tryghed. Lav en startskudkampagne fx på google, hvor rigtig mange søger. Jeg ved ikke om dette virker, men facebook, linkedin eller twitter - 3 forskellige medier - med forskellige formål, men de kan også være med til at gøre dig mere synlig.  

Held og lykke , vh Britta

Amino-karma 812
Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. mar 05
Indlæg ialt: 201

Kim Ingemann Erichsen
Fra Peak Production
Skrevet 12-11-2014 kl. 12:27

Facebook som du allerede benytter kan helt sikkert være en effektiv markedsføring for dig.

Husk blot at bruge det med gode tilbud, opdateringer osv. 

Du kan også få lavet en billig reklamevideo som du kan "pushe" til dine Facebook-brugere osv. Video er effektivt og du kan bruge det til at vise dine lokaler, produkter osv.

Se evt. mere her: http://www.billigreklamevideo.dk/

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Amino-karma 48.891
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. apr 05
Indlæg ialt: 8.593
Amino Plus Amino Ekspert
Hans Stokholm Kjer
Fra Kajaktrip.dk, Kjers Kommunikation
Skrevet 12-11-2014 kl. 13:02

Hej

Det er desværre op ad bakke at få folk til at køre "langt ud på landet". 
Min kone har fysioterapiklinik, som er placeret lige så tosset, og selvom vi har forsøgt at markedsføre hende på den naturskønne beliggendhed, er det ikke lykkedes. Hun har nogle få, faste klienter og et lønarbejde ved siden af.

Du er nødt til at komme ud af huset, hvis du skal få folk til at komme ud til dig.

De ydelser, du sælger, er jo ikke noget, man har BEHOV for, men noget, man skal have LYST til. Derfor er du meget afhængig af, at du er en vellidt person, og for at blive kendt som en vellidt person, er du nødt til at være meget synlig lokalt - som person - og du er nødt til at tilbyde nogle ydelser uden for din egen adresse.

Lav et afenskolehold gennem dit lokal oplysningsforbund (og naboerne) - det giver netværk og gode referencer.

Deltag, når lokale erhvervsforeninger laver noget - og hav eksklusive tilbud med i lommen.

Du skal også være mere personligt synlig på din hjemmeside - og du skal sørge for at komme i den lokale presse tit. Lav nogle arrangementer og få dem omtalt. Lav det spektakulært og overraskende. Hvad med Outdoor Peeling, Massage til nybagte mødre (hvor en sød teenagepige går tur med barnevognen imens) eller lignende. 

Det klogeste vil være at flytte klinikken til en by, hvor markedet rent faktisk er, men hvis du insisterer på at have jobbet på hjemadressen (og det kan der være fine personlige grunde til), har du et større markedsføringsarbejde end dine konkurrenter.

Du bør også få en professionel til at kigge på din hjemmesides udtryk og budskaber. Mit overordnede indtryk er "et rum i et hus i et villakvarter alt for langt væk, hvor en anonym husmor hygger sig med lidt ansigtsbehandling og massage" - og det er formentlig ikke det billede, du har af dig selv?

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer

NYT FOREDRAG:
MIN KONKURS-KURS

https://amino.dk/forums/t/303680.aspx#1839509

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Besøg vores samarbejdspartnere :