Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke indløser skal man vælge?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

op 

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos Sesus bliver der brugt Teller. Vi har dog fravalgt det rene dankort. Vi ser ingen negative konsekvenser i dette,
da størstedelen af danskerne ikke har et rent dankort, men mere et Visa Dankort :-) 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nets hvis det er Dankort du gerne vil tage imod (eneste mulighed der).

Jeg har personligt kun erfaring med Teller som udbyder til Visa og Mastercard - min oplevelse med begge er at de er enormt sløve i betrækket - til alt.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

WebShopSpørgsmål:
Vi har dog fravalgt det rene dankort. Vi ser ingen negative konsekvenser i dette,
da størstedelen af danskerne ikke har et rent dankort, men mere et Visa Dankort :-) 
lidt underligt du ikke ser en negativ konsekvens i at enten DU eller DINE KUNDER skal betale et ganske pænt gebyr ved brugen af Visa som er et langt større gebyr end ved brugen af Dankort

Der mistes vel ikke så mange kunder på grund af man kun tager visa ud fra at kunden ikke i mange fald har visa sammen med dankort (vel ca 15% som jo også har en betydning), men jeg, og mange jeg kender, gider ikke handle i shops som ikke kan tage betaling uden gebyr - og så er der jo kun dig til at hæve prisen med visa gebyret - når du ikke kan lægge det på mig uden jeg shopper hos en anden, og jeg ved godt at jeg må betale dit gebyr - hvis der ikke er dankort som mulighed - så det vil ofte være en turn-off for mig.- Lidt- hvad pokker har han dog ikke det gebyr billige dankort, er det en lille kælderbutik der ikke har nogen sikkerhed?  Retfærdigt eller ej, kender jeg mange der reagerer sådan

Det kan vel ændre sig langsomt de kommende år frem mod 2018 - men til da forventer jeg at seriøse webshops - som alle de store - kan tage rene dankort (og dermed bruge dankort delen af mit visadankort i stedet for den dyre visa del)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fede kommenterer! 

John hvilken af de nævnte indløsere ville du/benytter du?

Vh Frederik.  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har ikke behovet men følger med fra sidelinjen og ville tage besvær og tid (og evt garanti som kan forhandles og også kan være 0) og NETS med dankort - så enkelt er det. Du ser ingen store shops der ikke har nets og rene dankort mellem mulighederne - men derudover ville jeg bruge http://kortgebyr.dk/ og indlægge forventet antal transaktioner og gennemsnitspris per transaktion og så se hvor den der var billigst for mig lå. Sikkerheden kan være mere tvivlsom end ved NETS og dankort kan være valgt fra, men siden medtager ikke nogen udbydere som der rent umiddelbart er nogen speciel grund til at rejse røde advarselsflag for

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det smarte ved at vælge en betalingsgateway som f.eks. quickpay, frem for en betalingsløsning som f.eks. PayPal/Stripe/Paymill, er at det giver dig mulighed for at vælge/skifte mellem forskellige indløsere. Konkurrence er godt og markedet for indløsningsaftaler er heldigvis, hvis vi glemmer dankortet for en stund, meget homogent. Dine kunder er således bedøvende ligeglade med om det er Swedbank, Teller eller en bank på Cayman Islands, der indløser dine transaktioner. For dig handler det derfor om følgende 4 ting:

- Pris (oprettelse, transaktionsgebyr, abonnement, chargeback, valutaveksling mm. )

- Behandlingstid / Service

- Afregningstid (tid fra indløsning til pengene står på din konto)

Ring til dem alle sammen, spørg ind til alle 3 punkter og se hvad de kan tilbyde dig. Held og lykke :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg bruger Pensopay... det var godt at starte på da jeg kunne vælge ikke at have abonnement mod højere pris pr. Transaktion da jeg skulle starte op og ikke vidste hvor mange transaktioner jeg havde...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)