Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med yourpay

Side 31 ud af 34 (335 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Historien om Yourpay er som en TV-serie, der hele tiden får en ny sæson. Den vil ikke dø ud. Det er ikke fordi Danmark ikke har brug for en virksomhed som Yourpay, der kan tage arven op efter konkursramte Ewire, men snarere fordi forsøget på at etablere den tilfaldt nogle mennesker, der enten ikke helt har forstået hvad de har med at gøre eller har formået at slå et for lille brød op. Det modsatte er ofte tilfældet. Men eksemplet Yourpay viser at det også kan gå den anden vej. Virksomhedens kapacitet er simpelthen for lille til at den kan yde en tilfredsstillende service overfor for ALLE kunder. Derfor tvinges man til at nøjes med at slukke de største brande på samme måde som Berlins Brandvæsen gjorde i dagene op til naziregimets sammenbrud. Man håber så at man på den måde kan bevare det meste af byen/virksomheden/kunderne. For de, der skulle have glemt det og for Yourpays initiatorer, lad mig minde om at det endte med at hele Berlin lå i ruiner da det var slut. Brandslukningen af selv de vigtigste bygninger hjalp ikke! Det var en kamp mod vejrmøller. Hos Yourpay er der hele tiden kunder, der kommer i klemme. Personligt har jeg ventet på at få løst et teknisk problem i forhold til min OpenCart siden december 2014. Det, der beskrives på disse sider og det, jeg har oplevet, kan ingen være tjent med. Yourpay står formentlig overfor et afgørende valg: Enten må man øge kapaciteten, og det vil sige at investere penge i butikken, eller også må man snart dreje nøglen om. Det sidstnævnte kan man jo bare gøre. Hvad angår det førstnævnte, lad mig give hr. Gajhede og Co. et tip: Hvorfor ikke søge investeringer fra virksomhedens egne kunder, ja – opret en form for kooperativ? Så kan der blive ansat noget personale med de fornødne kundskaber, som herefter kan løse de problemer, kunderne sopper rundt i hurtigst muligt. Det er svært at starte en virksomhed – jeg ved det af egen erfaring, især hvis man konsekvent træffer de forkerte beslutninger eller opgiver, fordi man ikke kan klare presset, hvilket Gajhede og Co. gør. Danmark har faktisk brug for en virksomhed som Yourpay. Antallet af små – ja, ganske små webshops er stærk stigende. 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Pedersen:

Hej AP.

Jeg håber du har tålmodigheden i orden.

Vi har ventet i over 90 dage nu på at få svar på bla. hvorfor deres betalings modul ikke virker ordenligt til vores prestashop, samt vi havde bedt om noget så simpelt som et konto udtog, som vi heller ikke har modtaget, trods Mathias lovede at tage sig af det, men vi er jo også bare en lille kunde.....

 

]

 

Det er vildt utrolig, deres tilbagemelding i starte var hurtig nok max 2 dage! Nu har jeg afvente 3 uger på at få et enkelt svar!

Har en gammel kunde som skal ha refundere sin penge tilbage :O

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas, Lars Ove m.fl.

Andreas: Jeg er glad for vi fik snakket sammen den anden dag, ift. kunden.

Jeg er den første til at beklage vi ganske enkelt ikke har kunnet følge med hidtil og som Lars Ove har skrevet, så har en investering med nye eksterne investorer - som har kunne se med frisk øjne på Yourpay, har været en nødvendighed.

Jeg må indrømme, på godt og ondt, at tråden her på Amino, som Lars Ove skriver, også klart viser behovet for en operatør som Yourpay, jeg erkender gerne at vi har haft begynderfejl - det er jeg bestemt ikke den første til at sige - og ja, vi har snublet et par gange undervejs.

I forhold til kommentaren om at øge kapaciteten i Yourpay, så søger vi faktisk flere nye medarbejdere til vores nye kontorer i København, da vi - næsten pr. citering, skal have øget kapaciteten i virksomheden.

Lars Ove - jeg vidste ikke du gik og ventede på os ift. Opencart, jeg tolkede dine mails tidligere som at du ønskede at lukke din konto, men jeg vil rigtig gerne se på din problemstilling igen. Vi er i øjeblikket ved at kigge på Opencart 2.0, da der er nogle spidsfindigheder med det.
Dét må igen siges at være en problemstilling som et opstået, fordi vi ikke har den fornødne kapacitet til at kunne følge med. Men .... Der er lys for enden af tunellen.

Når alt dette så er sagt, så er der også en god grund til vi ikke kan følge med. Vi har i løbet af foråret kæmpet en kamp med en stor dansk kortudsteder af lokale VISA og MasterCards i forbindelse med klarlægning af dansk lovgivning. Det har trukket tænder ud, og gør det også stadigvæk.
Jeg kan desværre ikke komme yderligere ind på sagens indhold, mens den forsat kører.
Hvoromalting er, så er netop sådan en situation problematisk da vi ikke havde beregnet at skulle have kapacitet til sådanne ekstraordinære sager (endnu).

Lars Ove m.fl. I må meget gerne kontakte mig på mag@yourpay.dk, så får jeg kigget på de forskellige problemstillinger.

Hvis I kender de rette profiler som kan bidrage til Yourpays fremtidige vækst - så få dem gerne til at smide en mail til job@yourpay.dk :-).

Best Regards
Mathias Gajhede
Yourpay

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

bacardil:
Hmm Ja, for alt der står på nettet er korrekt..

Nej og det påstod jeg heller ikke.

Men blot gjorde opmærksom på deres hjemmeside, som kan være en anden mulighed for at kontakte, i stedet for at sidde og brokke sig på Amino, Trustpilot m.m.

Disse steder kan i hvert fald ikke løse problemer.

Men det er så let og uforpligtende og sidde bag en skærm og brokke sig

Det kan sommetider en dialog direkte klare i stedet.

Og nu har Yourpay også svaret her i trådet.

 

Fra Limasol
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

En dialog kræver ligesom at den anden part svarer igen.

Og der er intet galt i at folk deler deres erfaringer med hinanden. 

Nu har jeg fulgt med i tråden her og jeg kan se at det er den samme sang Mathias fra yourpay synger gang på gang. Det er undskyldning oven på undskyldning og problemet har jo stået på længe, og det viser sig at er det samme som alle klager sig over, udbetalinger og manglende kommunikation.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

bacardil:
Hmm Ja, for alt der står på nettet er korrekt..

Nej og det påstod jeg heller ikke.

Men blot gjorde opmærksom på deres hjemmeside, som kan være en anden mulighed for at kontakte, i stedet for at sidde og brokke sig på Amino, Trustpilot m.m.

Disse steder kan i hvert fald ikke løse problemer.

Men det er så let og uforpligtende og sidde bag en skærm og brokke sig

Det kan sommetider en dialog direkte klare i stedet.

Og nu har Yourpay også svaret her i trådet.

Det gode vejr har nok givet solstik :) Hvis du læser tråden har de fleste prøvet at skrive / ringe til dem over længere tid. Hvilket de også flere gange selv indrømmer i og med, at de ikke har kunne følge med.

Jeg tvivler på at du selv ville blive ved med, at skrive og ringe hvis du i 3 måneder ikke fik fat i leverandøren og blot tænker, så prøver vi da bare igen om 14 dage.

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det I tager for en måned hvor I står som backup på vores telefonlinjer?

Så I fanger alle de opkald som vi ikke selv når.

//Mathias

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

bacardil:
Det gode vejr har nok givet solstik

Og dem som stik imod Aminos regler sidder herinde og hænger virksomheder ud.

Uanset vejret ???

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

bacardil:
Det gode vejr har nok givet solstik

Og dem som stik imod Aminos regler sidder herinde og hænger virksomheder ud.

Uanset vejret ???

 

Sorry, men send gerne Amino politiet efter mig, hvis det altså ikke er dig selv :)

Hvis det er at hænge en virksomhed ud, at stille et spørgsmål om de findes, så er det vist at gå i små hænge ud sko :)

God søndag..

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Gajhede:

Hvad er det I tager for en måned hvor I står som backup på vores telefonlinjer?

Så I fanger alle de opkald som vi ikke selv når.

//Mathias

Jeg kan ikke sende dig en PB, hvis du sender mig en PB med din mail, så skal jeg komme med en skarp pris.
Side 31 ud af 34 (335 indlæg)