Historien om Yourpay er som en TV-serie, der hele tiden får en ny sæson. Den vil ikke dø ud. Det er ikke fordi Danmark ikke har brug for en virksomhed som Yourpay, der kan tage arven op efter konkursramte Ewire, men snarere fordi forsøget på at etablere den tilfaldt nogle mennesker, der enten ikke helt har forstået hvad de har med at gøre eller har formået at slå et for lille brød op. Det modsatte er ofte tilfældet. Men eksemplet Yourpay viser at det også kan gå den anden vej. Virksomhedens kapacitet er simpelthen for lille til at den kan yde en tilfredsstillende service overfor for ALLE kunder. Derfor tvinges man til at nøjes med at slukke de største brande på samme måde som Berlins Brandvæsen gjorde i dagene op til naziregimets sammenbrud. Man håber så at man på den måde kan bevare det meste af byen/virksomheden/kunderne. For de, der skulle have glemt det og for Yourpays initiatorer, lad mig minde om at det endte med at hele Berlin lå i ruiner da det var slut. Brandslukningen af selv de vigtigste bygninger hjalp ikke! Det var en kamp mod vejrmøller. Hos Yourpay er der hele tiden kunder, der kommer i klemme. Personligt har jeg ventet på at få løst et teknisk problem i forhold til min OpenCart siden december 2014. Det, der beskrives på disse sider og det, jeg har oplevet, kan ingen være tjent med. Yourpay står formentlig overfor et afgørende valg: Enten må man øge kapaciteten, og det vil sige at investere penge i butikken, eller også må man snart dreje nøglen om. Det sidstnævnte kan man jo bare gøre. Hvad angår det førstnævnte, lad mig give hr. Gajhede og Co. et tip: Hvorfor ikke søge investeringer fra virksomhedens egne kunder, ja – opret en form for kooperativ? Så kan der blive ansat noget personale med de fornødne kundskaber, som herefter kan løse de problemer, kunderne sopper rundt i hurtigst muligt. Det er svært at starte en virksomhed – jeg ved det af egen erfaring, især hvis man konsekvent træffer de forkerte beslutninger eller opgiver, fordi man ikke kan klare presset, hvilket Gajhede og Co. gør. Danmark har faktisk brug for en virksomhed som Yourpay. Antallet af små – ja, ganske små webshops er stærk stigende. |
]Claus Pedersen:Hej AP.
Jeg håber du har tålmodigheden i orden.
Vi har ventet i over 90 dage nu på at få svar på bla. hvorfor deres betalings modul ikke virker ordenligt til vores prestashop, samt vi havde bedt om noget så simpelt som et konto udtog, som vi heller ikke har modtaget, trods Mathias lovede at tage sig af det, men vi er jo også bare en lille kunde.....
Det er vildt utrolig, deres tilbagemelding i starte var hurtig nok max 2 dage! Nu har jeg afvente 3 uger på at få et enkelt svar!
Har en gammel kunde som skal ha refundere sin penge tilbage :O