Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire lukket.

Side 15 ud af 49 (488 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ulrik Moe:
Yourpay vil ikke svare på mine spørgsmål før de har behandlet alle de mange nye ansøgninger de har fået - fred være med det. Jeg er ked af at sige det, men der er noget fordækt ved Yourpa

Et firma der ikke vil svare på enkle spørgsmål om eksempelvis sikkerhed og registreringsforhold skal man holde sig fra. Det er ens egen troværdighed man sætter på spil. Hvis noget går galt er det ikke Yourpay dine kunder bliver sure på men dig.

Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne det være noget kritisk i forhold til Heartbleed og de så kommer online igen, når det er udbedret?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46433
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Yourpay med 80.000 i aps kapital - intet regnskab endnu (31/12-13 er deres første årsafslutning men ikke kommet - og jo heller ikke lovkrav) + ikke registreret af finanstilsynet på deres liste over betalingsformidlere i forskellige former/grader - selve selskabet stiftet så nyligt som 15/5-2013 - gør det umuligt at bedømme, om de virkeligt kan slå igennem og give tilstrækkelig sikkerhed. Jeg ville ikke turde anbefale i alle fald

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Limasol
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

CRK:
Kunne det være noget kritisk i forhold til Heartbleed og de så kommer online igen, når det er udbedret?

Selv hvis de kommer op at køre igen, vil der ikke være tillid til dem, netop fordi de blot lukker deres tjeneste uden varsel eller froklaring. 

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Er snart tude færdig over alt det her! har 4000kr. på ewire!! Synes virkelig ikke ewire kan være det bekendt! har næsten ikke sovet hele weekenden af frygt for at jeg aldrig får MINE! penge igen.. Jeg har fuldt med her inde lige fra starten og læst alt hvad der er skrevet, men er stadig forvirret :( Tror i nogensinde jeg ville få mine penge igen? 

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt vi ikke ved om pengene er tabt før i tidligst i morgen. Men er der nogen der rent regnskabs mæssigt kan fortælle mig hvordan jeg skal tage tabet? Skal jeg betale moms af de salg jeg har lavet som jeg ikke får penge for, og nu da jeg har registreret betalingen af fakturaerne i Dinero, hvordan trækker jeg så dem retur?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46433
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin Hammersholt:
er der nogen der rent regnskabs mæssigt kan fortælle mig hvordan jeg skal tage tabet? Skal jeg betale moms af de salg jeg har lavet som jeg ikke får penge for, og nu da jeg har registreret betalingen af fakturaerne i Dinero, hvordan trækker jeg så dem retur

Normalt ville du i dinero tage tab på kunder på 7340 som er tab på debitorer og som også fjerne momsen for den del. Eneste tricky ting er vel, at det jo som sådan ikke er tab på kunden, og hvis der var erhvervskunder i mellem, så vil disse jo trække momsen fra, da du jo har betalt og modtaget varen, og det burde så ha til konsekvens, at du ikke kunne trække salgsmomsen tilbage bare.

Her ville en Tonny Skov Pedersen eller Henrik Koudahl komme nyttigt ind. Hvad tror I om en situation hvor kunden har fået varen og har betalt og måske som erhverv trækker den betalte moms tilbage - men hvor det er et betalingsformidlingsmellemled der svigter - vil man da bare skulle tage det som rent udgiftstab på en konto uden moms, eller vil det være OK at trække det fra på konto med moms???

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

4.000 kr.- eller 40.000.. 4.000 tror jeg nok du skal overleve, vi er andre der har en hel del mere stående.

Side 15 ud af 49 (488 indlæg)