Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire lukket.

Side 13 ud af 49 (488 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Danielkj:
PayPal taler for sig selv.

Ja deres tal taler ihvertfald deres eget sprog = ( PayPals egne tal, 2010-2012. 2010: 750 millioner USD. 2012: 14 milliarder USD.)

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuldstændig enig John - Det eneste jeg ikke kan få til at passe er at ewire på sin side skrev at de var godkendt i 2011 som e-pengeinstitut, men i regnskabet 2012 skrives der i ledelseskommentaren af de ARBEJDER på at blive godkendt som e-pengeinstitut. Jeg troede ikke det gjorde den store forskel, men i et tidligere indlæg fra en bruger var en bekendtgørelse der viste klart meget skrappe regler til sikring af midler for e-pengeinstitutter.

Men ja vi har vist afdækket det vi kan på nuværende tidspunkt. 

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry så jeg ikke :) Men desværre nej, det er en information jeg virkelig kunne bruge til noget lige nu, må vist nøjes med det statistik jeg kan finde generelt, har du nogen tal?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

skanse72:
Det eneste jeg ikke kan få til at passe er at ewire på sin side skrev at de var godkendt i 2011 som e-pengeinstitut, men i regnskabet 2012 skrives der i ledelseskommentaren af de ARBEJDER på at blive godkendt som e-pengeinstitut.
nej det er mystisk, og var det en børsnoteret der orienterede sådan, så havde der været pisk, men i finanstilsynets liste er de jo ikke det, og deres registrering står per 7/12-2012 og ikke ændret siden. Jeg tror jeg forholder mig mest til den - men ja - en mystisk udmelding fra det arkiv udtræk fra Ewire - men arbejdet kan vel i alle fald ikke har ført til at blive e-pengeinstitut

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 33
Fra  www.almodas.dk Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

ohh nej, hvorfor har de lukket? hvad gør jeg nu? hvad skal jeg vælge af betalingsløsning.. :-/

Hvad synes I om yourpay?

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Brodersalsa:

skanse72:

Sorry for fed skrift, ved ikke lige hvad der skete der?

Har du tal på hvor mange af dine kunder betalte med det rene Dankort via Ewire?

Jeg stillede spørgsmålet tidligere i tråden, men den druknede i en "hed" debat om PayPalSmile

 
Sorry så jeg ikke :) Men desværre nej, det er en information jeg virkelig kunne bruge til noget lige nu, må vist nøjes med det statistik jeg kan finde generelt, har du nogle tal?
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

skanse72:
må vist nøjes med det statistik jeg kan finde generelt, har du nogen tal?

Antal kort (december 2013)

Med udgangen af december 2013 var der godt 4,9 millioner Dankort. Heraf er knap 4 millioner Visa/Dankort og godt 900.000 Dankort. Antallet af Visa/Dankort er svagt stigende i 2013 og antallet af Dankort er svagt faldende.  
Så i kan roligt bruge Paypal der også tager Visa Dankort Skype-Giggle

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

skanse72:
må vist nøjes med det statistik jeg kan finde generelt, har du nogen tal?

Antal kort (december 2013)

Med udgangen af december 2013 var der godt 4,9 millioner Dankort. Heraf er knap 4 millioner Visa/Dankort og godt 900.000 Dankort. Antallet af Visa/Dankort er svagt stigende i 2013 og antallet af Dankort er svagt faldende.  
Så i kan roligt bruge Paypal der også tager Visa Dankort Skype-Giggle

 
Tak for det, var nu også i den retning jeg regnede med det gik. Hvad er kilden egentlig til de tal?
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

skanse72:

Brodersalsa:

skanse72:

Sorry for fed skrift, ved ikke lige hvad der skete der?

Har du tal på hvor mange af dine kunder betalte med det rene Dankort via Ewire?

Jeg stillede spørgsmålet tidligere i tråden, men den druknede i en "hed" debat om PayPalSmile

 
Sorry så jeg ikke :) Men desværre nej, det er en information jeg virkelig kunne bruge til noget lige nu, må vist nøjes med det statistik jeg kan finde generelt, har du nogle tal?

Nej, for jeg stod så sent som i forgårs og var ved signe up hos Ewire vedr. min nye shop, men kom fra det pga. en grædende sønBig Smile

Jeg mistede tålmodigheden med NETS/Teller og valgte derfor at ville starte ud med Ewire.... men det er så indtil videre ikke blevet til noget.

Anyway. det er mig så "magtpålæggende" at vide, hvor "vigtigt" det skide rene Dankort er.... og hvor meget det egentligt står for af de samlede transaktioner i en webshop... I min omgangskreds kender jeg ikke en eneste som har et rent Dankort...

Jeg kommer selv mere og mere frem til, at ville prøve med Yourpay, selvom de umiddelbart ikke tilbyder det rene Dankort som Ewire gjorde/gør...

Side 13 ud af 49 (488 indlæg)