Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cloaking - Farligt!?

Side 6 ud af 20 (194 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen tvivl om det sidste ord ikke er hørt fra Google i denne sag.

Det handler jo om Googles troværdighed og dermed om deres forretningskoncepts overlevelsesevne.

Er Google utroværdig eller ubruglig vælger man jo ikke er bruge dem som søgemaskine - så skifter det karakter til et index (som f.eks. Jubii) man kan søge i hvor de resultater der fremkommer er dem som har betalt sig til det eller snyder sig til det.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du dermed vil sige, at søgemaskinerne gennem tiden er blevet dårligere og dårligere, så mener jeg du tager helt fejl. Den ekstreme popularitet vidner da også om det modsatte af det du siger. Og alle os der har været i søgemaskinebranchen i over 10 år, vil også kunne skrive under på at det var MEGET MEGET lettere at "spamme" søgemaskinerne i "gamle dage" end det er i dag.

Hele den der forestilling om, at man kan opdele markedsføring i "dem der snyder" og "dem der stiller op i køen og følger alle regler slavisk" er helt hen i vejret. Sådan er vikeligheden simpelt hen ikke.

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hele den der forestilling om, at man kan opdele markedsføring i "dem der snyder" og "dem der stiller op i køen og følger alle regler slavisk" er helt hen i vejret. Sådan er vikeligheden simpelt hen ikke.

Og det gælder vist heller ikke for markedsføring uden for søgemaskinerne ... Wink

Ja det var nemmere den gang da man kunne skrive sine søgeord i bunden af siden med samme farve som baggrundsfarven.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Hvis du dermed vil sige, at søgemaskinerne gennem tiden er blevet dårligere og dårligere, så mener jeg du tager helt fejl. Den ekstreme popularitet vidner da også om det modsatte af det du siger. Og alle os der har været i søgemaskinebranchen i over 10 år, vil også kunne skrive under på at det var MEGET MEGET lettere at "spamme" søgemaskinerne i "gamle dage" end det er i dag.

Hele den der forestilling om, at man kan opdele markedsføring i "dem der snyder" og "dem der stiller op i køen og følger alle regler slavisk" er helt hen i vejret. Sådan er vikeligheden simpelt hen ikke.

Det er som sådan heller ikke det jeg siger.

Jeg siger at hvis en søgemaskine som Google udvikler sig i en retning hvor det output der kommer bliver mindre troværdigt og relevant så vil brugerne benytte sig af andre søgemaskiner der generere mere troværdige og / eller relevante outputs.

Det er en simpel udbud- og efterspørgelsesfunktionen - og det tvivler jeg på man kan være uenig i.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du ser spøgelser. Søgemaskiner er som sagt blevet bedre og bedre, det sværere at "spamme" dem nu end tidligere, og der har aldrig været flere der bruger dem. Jeg fatter slet ikke din paranoia

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er søgemaskinerne blevet bedre og bedre?
Hvorfor er det et kerneområde for dem?

Fordi deres overlevelse og udbredelse afhænger af deres troværdighed og relevans.

Det er der vel ikke meget paranoia over - det er de vilkår søgemaskinerne fungere på.

Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Effektiv Markedsføring:
Det siger nok mere, at det er korrekt når Google fortæller, at der er vandtætte skodder mellem organiske søgeresultater og AdWords.

 

Mon ikke de taler sammen når vi er oppe på en manuel fjernelse fra de organiske resultater, det ville være meget underligt hvis den person der har lov til at udelukke et website fra Google ikke også har autoritet nok til at blive hørt når det gælder adwords resultaterne.

Tilmeldt 11. Oct 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 Jeg har haft samme problem - HAR SAMME!!! - jeg har dog været så "SMART" at betale 6000 kr for 6 måneder. Det er en måned siden at de skulle være gået igang, men endnu ikke noget resultat.

 Maraph

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Maraph:

Hej

 Jeg har haft samme problem - HAR SAMME!!! - jeg har dog været så "SMART" at betale 6000 kr for 6 måneder. Det er en måned siden at de skulle være gået igang, men endnu ikke noget resultat.

 Maraph

Jeg tror ikke du skal være nervøs for om du får noget for pengene, det ville være underligt hvis "Cloaking System" vil have utilfredse kunder for at tjene 6000 kr

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nævnt har Marcel nogle personlige udfordringer, så ro på, han skal nok finde en løsning til alle.

Dbh Martin

Side 6 ud af 20 (194 indlæg)