Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cloaking - Farligt!?

Side 4 ud af 20 (194 indlæg)
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må jo ærligt tilstå at jeg har overvejet muligheden, men fravalgte det fordi jeg nok er for meget "kylling" og fordi jeg hellere vil optimere på mere lovlig vis og se hvor langt det rækker. Jeg sidder dog og filosofere lidt over det, som er skrevet her og et eller andet sted, så kan man vel skade sine konkurrenter ret meget ved at bruge cloaking eller ? Som jeg læser dit indlæg Mikkel, så er Google ret ligeglad og det er ud, hvis de opdager det ?

Hvis jeg har et site A.dk og jeg får en anden til at købe endnu et site f.eks. AA.dk og cloaker på det (AA.dk) vil Google så trævle det hele op og skade begge domæner ? Eller kigger man på ejerskabet af de 2 domæner og kun udelukker det cloakede domæne ?

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Man trækker flere spor på nettet, end de fleste er bevidste om :)

Fra Klemt under fødslen og ikke elsket siden
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er Marcel henne?

Der er fandenrendemig et ordentligt fur på vej til ham på min objektive sandhedsblog! Super Angry

H Aminos Onde Tvilling!

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:


Du er helt sikkert et rart og velmenende menneske og i den ideelle verden har du ret, men den verden findes ikke og kommer heller ikke til det. Så enten tilpasser man sig, eller også bliver man lønmodtager og lader chefen om at cloake ;-)

Det er da dejligt at blive kaldt et rart og velmenende menneske :P

Men derudover så tror jeg nu nok en del større selskaber er klar over hvad etikken betyder for forretningen i det lange løb.

Mit problem med cloaking er i høj grad at det sker på andres bekostning og det forringer kvaliteten af søgemaskinerne - Dvs. der er en negativ pris ikke bare for google som virksomhed men også for alle andre virksomheder og brugere af google og som jeg ser det er det uholdbart over tid for slet ikke at nævne pisse træls at en eller flere cloakere snupper alle topplaceringerne - indtil de bliver opdaget og fjernet.

Selvom cloacking-system siger de tager alle risiko - så er der jo ingen der ved om en medarbejder ved google sidder manuelt og kæder 2 og 2 sammen og også banner cloacking-systems kunder fra google.

Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Spoergsmaalet gik paa om cloaking er farlig? Nej det er ikke farlig naar det er gjort rigtig. Det er det same som product placement der heller ikk er farlig. Men hvis man lavver product placement og man skrivver i alle lanets aviser at saadan "snyder vi fjernsynet" saa maa man forvente at fjernsynet goer noget ved det og fjerner den product placement.

Anet er der ikk i det. Det er logic at Google fjerner baade cloaking-system.com og refocus.dk naar ejerne staar i aviserne og siger de levver af at snyde Google. Og saa er det liggemeget om Google er gud eller not.Siderne er fjernet. Deres kunders sider er fjernet. End of story.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Webkeglen:
Deres kunders sider er fjernet. End of story.


Har du noget bevis for den påstand? Så vidt jeg kan se er refocus og cloaking-system fjernet men ikke deres kunder?
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 85
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

OK my bad :-)

Jeg trode du kune genemskue det. Dem 3 domaener er dem der er oprette til cloaking og roeget ud igen. Proev et gaa på www.jonzen.dk eller www.a4bboksen.dk saa du vil forstaa.

Elers vil dem med arbejd i SEO forstaa det.

Undskyld men det er fame laenge sidden jeg har skrevvet paa dansk Ick!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt nok men skal vi så ikke lige blive enige om at deres kunder IKKE er smidt ud. www.jonsen.dk findes stadig på google a4boksen.dk findes stadig på google etc.

Cloaking siderne er smidt ud - men IKKE kunderne.

Side 4 ud af 20 (194 indlæg)