Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding - Send mig din hjemmeside og få et gratis råd

Side 5 ud af 14 (136 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 12:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

Læs beskeden jeg skrev til phonewear, da den dækker over det samme, som du er ude i.

Hvis der er nogle af dine produkter, som kræver en forklaring, så synes jeg at du skulle skabe noget indhold (blog f.eks.), som netop dækker brugernes spørgsmål. Det kunne være en guide som er nem at dele på andre sites. Det er svært at få links til en shop uden en stemme. Det gælder om at have noget unikt indhold, som du kan fortælle om og få spredt budskabet til andre sites. 

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 12:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilbagemeldingen. God stil at du bruger tid på lidt gratis rådgivning.

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hofman

Lyder som en fantastisk mission du har sat dig på :)

hvis du har lyst må du gerne tage et kig på www.prosh.dk

Mvh Kenneth

Pro Nordic Udlejning & Salg. https://www.pro-nordic.dk 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 12:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg vil da gerne have lidt gode råd til hjemmesiden http://www.metalbands.dk Mvh Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 12:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hofman:

Hej Lars,

virkeligt svært marked, så det vil kræve en del at ranke på de vigtigste søgeord, men jeg kan se at i f.eks. ligger på side 1 med "iphone 5s cover" så i er på vej. Der er dog konkurrenter som har klart flere links, så jeg ville starte med at se hvilke links de har, og se om i også kunne få dem.

Ellers en ok linkprofil, og det er specielt godt at i har givet produkter væk til bloggere mod en anmeldelse. Det er vejen frem! Jeg synes egentligt, at i skulle fortsætte med at bygge links på den måde. Der kommer hele tiden nye telefoner og deraf covers, så man kan få masser af presse den vej. Jeg kan se, at i også har reparationer. Mener at Henrik Bondtofte havde en del held med at få artikler i aviserne omkring de 5 typiske måder at Iphones går istykker etc., så det kan være at i har nogle sjove historier eller andet omkring jeres erfaringer.

Kanon, tak for det! Har selv været over tanken med en god historie i nogle aviser, men dét at finde den perfekte vinkel er dælme svært :-)
Tak igen :-)
KH. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de super gode råd - dem vil jeg helt sikkert viderudvikle på. 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 13:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej M123,

Er jeres USP at i er de billigste eller i har det bredeste sortiment? Er det at i ligger lokalt? (hvis lokalt så ville jeg arbejde mere med lokal SEO. Tilmeld jer Google Places og få links fra lokale sites på Frederiksberg / Kbh., sponsorér den lokale sportsklub mod et link etc) 

Kunne i skabe noget indhold på sitet omkring blækpatronerne? Hvilke spørgsmål får i? Et spørgsmål der altid trænger sig på er, om kopierne er lige så gode som varemærket. 

Ang linkbuildingstrategien kommer det meget an på hvad jeres overordnede strategi er, og jeg kan ikke helt gennemskue den, men du er velkommen til at uddybe den.

Fra Odense
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt tilbud. Du må gerne tage et kig på http://maxgree.com

Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hofman 

Det lyder som et tilbud vi ikke vil gå glip af. 

Www.Cykel-deal.dk

Venlig hilsen
Habib

 

Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 13:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du stadig har tid må du meget gerne give feedback på www.nyoplader.dk og www.Nylaptop.dk 

Tænkte også på, er det skidt at så mange poster links på en tråd, om det kan skade?

Da det jo godt kan virke lidt spam agtig for google :D

Side 5 ud af 14 (136 indlæg)