Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man som mand donore andet end sæd og tjene på det?

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 15:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow!!

Det havde jeg nu ikke forventet af jer gode iværksættere derude. Han stiller et spørgsmål om han kan tjene penge på donering, smider en kæk bemærkning indover, og med det samme skal det køres i sænk? Det er tilmed også i kategorien cafe og hygge, hvor det nok ikke ligefrem er meningen at det er de seriøse iværksætter spørgsmål.

Har i overvejet at hans spørgsmål muligvis er noget han har tænkt over?

Hvad er det i forsøger at gøre amino til?

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie Gejl:

Wow!!

Det havde jeg nu ikke forventet af jer gode iværksættere derude. Han stiller et spørgsmål om han kan tjene penge på donering, smider en kæk bemærkning indover, og med det samme skal det køres i sænk? Det er tilmed også i kategorien cafe og hygge, hvor det nok ikke ligefrem er meningen at det er de seriøse iværksætter spørgsmål.

Har i overvejet at hans spørgsmål muligvis er noget han har tænkt over?

Hvad er det i forsøger at gøre amino til?

Mit svar var nu helt seriøst ment, på mit site kan man måske ikke donerer, men det er i kategorien, "jeg vil gerne tjen lidt penge på ting der ikke ikke kræver erfaring, uddannelse, markedsføring eller andet tungt". Hvis man gerne vil lave lidt ekstra lette penge, så er jobzz.dk ikke det værste sted at starte.

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 15:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er imponerende så meget interesse dine spørgsmål får hver eneste gang. Det er sjovt at se reaktioner fra folk som mister fatningen over noget så simpelt og ufarligt som de spørgsmål du stiller. Folk har godt af at få rusket fjerene lidt en gang i mellem, så bliv ved med at stille dine anderledes spørgsmål min ven!

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 05:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det vil jeg gøre.

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)