Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pingvin update fra Google igen (26 maj 2012)

Side 5 ud af 13 (127 indlæg)
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er .gvo jo ikke dansk, så det kan ikke lade sig gøre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

JA JA  det er OK -   LINK MASTER EMIL

du forstå min pointe, -  Håber JEG for dig

God SØNDAG TIL DIG

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe godt med dig.. God søndag!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Sørensen:
Jeg har set udsagn fra guruer indenfor SEO, som siger, at de efter Pinguin ikke længere kan garantere placeringer.

Ingen ordentlige SEO'ere har nogle sinde påstået at de kunne garantere placeringer. Det har hverken Penquin eller nogle andre opdateringer ændret på.

Thomas Sørensen:
Hvad har de nuværende søgeresultater at gøre med negativ SEO?

Med Penquin er det øjensynligt blevet lidt lettere, at skade andre websites med store mængder rigtig dårlige links. Derfor er der mange der har genovervejet at benmytte sig af negativ SEO. Ikke at jeg nødvendigvis vil anbefale det, men sådan er det altså.  

Thomas Sørensen:
Du kan have en pointe i, at Amit vil forsvare Penguin. Men det tror jeg bare ikke er tilfældet.

Jo, det er faktisk tilfældet. Snakkede selv med ham for et par uger siden i London.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Tak for dit bidrag.

Jeg har også læst test af at et 301 redirect kan overføre en Google Penguin Penalty til det site der peges imod, er det noget du kender til ?

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Penquin er ikke en penalty, så nej. Penquin er en opdatering, der fjerner værdien af en masse af de links, der ellers tidligere gav værdi. Muligvis er der så nogle få links som p.t. giver direkte negativ værdi. Det er svært at bevise, men noget tyder på det. Den del tror jeg så hurtigt vil forsvinde igen. Google er opmærksom på det og det er uhensigtsmæssigt.

Penquin er en filtrering - ikke en straf. Det er vigtigt at huske på, ikke mindst hvis man skal gøre noget ved det. Læs evt. læidt mere her: http://www.demib.dk/google-penguin-panda-1311.html

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

ok vil i have BLAKHAT SEO  ???   eller Negativ seo :-) lad os nakke nogle website´s 

kan næste ikke vente hvem skal vi tage først ???   kom med et website   jeg kan lave ca 200.000 link per min

Med Venlig Hilsen

SEO-DANMARK.DK / BLAK_HAT og  Negativ seo  mod dine konkurrenter  -  Vi kan starte i dag  -    hvem skal vi nakke?   www.dr.dk ??

lyder det ikke helt forkert?    jeg kan nakke dit website/hjemmeside    -    for så skal i virkelig passe på alle samme    -  ikke på mig men på de mange tusindvis af folk der kan lave links og Negativ seo  i dag

Mvh

Nikolas D




Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mikkel

Spændende. Så du fik Amit til at sige, at Penguin var en fejl og den bliver rullet tilbage? 
Negativ SEO har altid været muligt. Har du dokumentation på, at det er blevet nemmere efter Penguin eller er det ikke nærmere et spørgsmål om fokus er blevet flyttet?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas Sørensen 

vil du købe Negativ SEO  for hvis det er det nye så er jeg sku Expert
af højeste kaliber   /  

Nikolas D

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Jeg har nu set nogle sider som ret sikkert har fået penalty fra d 24 april af, og det er på sideniveau, og ikke på domæneniveau. I øvrigt med en linkprofil som er stort set identisk med de konkurrerende sites, så hvis det var linkværdi der blev fjernet, skulle det fjernes fra alle de andre også. Siden røg fra side 2-3 stykker til side 50 overnight. Men som du siger så kan der være noget penalty, og hvis det var en fejl, glæder jeg mig til at se den nye version som lige er kørt igennem

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 5 ud af 13 (127 indlæg)