Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor og hvordan får man en dygtig programmør med på sin ide?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et par - synes jeg selv - gode  website ideer som jeg gerne ville have ført ud i livet, men da jeg er ikke er den store programmør, så skal der teknisk kunne til udefra. Jeg har egentlig ikke noget imod at betale mig fra det, men helst ville jeg gerne have en engageret partner som ville lægge tid og energi i projektet.

Så mit spørgsmål er til jer dygtige programmører: Hvordan får man jer bedst overbevist om at gå med i et projekt? Er Amino det rigtige sted at lede eller er det bedre at lede på forummer og netværk kun for programmører?

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det skal være en VIRKELIG god idé, hvis en programmør vil investere gratis tid i dit projekt. For hvad er dealen egentlig? Hvis det går godt, får han lidt, og ellers har han brugt dyrebar tid. Jeg tror det bliver op ad bakke.

Overvej at barber behovet for programmørbistand ned, og betal for det. Brug evt. odesk el.l.

Held og lykke med dit projekt

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Erik

Det kan du sagtens herinde og jeg har gjort det med flere projekter og med succes. Jeg har en sindsyg dygtig partner nu, som jeg også har fundet igennem her.

Du skal bare fortælle om din ide og hvis der er en der syntes den er spændende så skal du nok få henvendelser.

Held og lykke med dit projekt ;-) 

Vh 

Jimmi

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil helt klart anbefale http://indosoft.dk, og jeg har allerede gode erfaringer med deres gode arbejde!

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Erik

Det handler faktisk mere om at overbevise os om, at du er en person som kan føre ting ud i livet og lykkedes med et dristigt projekt.

Selve ideen betyder mindre! den skal bare ikke være helt dum. Menneskerne i teamet er afgørende!

Jeg har ellers holdt mig fra at være med i andre projekter end CloudSprout, men da den helt rigtige person, der tidligere har præsenteret imponerende resultater som selvstædig, spurgte om jeg ville være med til at føre http://www.flaskeposten.dk ud i livet sagde jeg JA!

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Kom sitet ikke til at hedde flaskeposten.com? Eller er det ikke jer, jeg har lavet logo til?

Undskyld indskydelsen :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Vi fik også Flaskeposten.dk og det er nok den vi kører med.

For en god ordens skyld skal det siges at det klart er Rasmus, der kører showet i Flaskeposten, jeg er bare med for teknik og sparring.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Erik Hamre:

Jeg har et par - synes jeg selv - gode  website ideer som jeg gerne ville have ført ud i livet, men da jeg er ikke er den store programmør, så skal der teknisk kunne til udefra. Jeg har egentlig ikke noget imod at betale mig fra det, men helst ville jeg gerne have en engageret partner som ville lægge tid og energi i projektet.

Så mit spørgsmål er til jer dygtige programmører: Hvordan får man jer bedst overbevist om at gå med i et projekt? Er Amino det rigtige sted at lede eller er det bedre at lede på forummer og netværk kun for programmører?

Det kommer jo helt an på hvilken forretningsplan man kan blive enige om. Jeg opfatter mig selv som en rimelig habil programmør, og har mange gode ideer som jeg ikke har tid til at føre ud i livet da det måske kræver et halvt års ulønnet programmerings arbejde e.l.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:
Så mit spørgsmål er til jer dygtige programmører: Hvordan får man jer bedst overbevist om at gå med i et projekt?

Nu skal der jo andet til end bare en programmør, hvad med grafikken? jeg tror den vil blive lidt kedelig hvis du får din programmør til at lavet det;)

En god fornuftig forretnings plan der hænger sammen og som giver mening for hele projektet. Du vil altid kunne finde folk til det her, jeg vil dog mene du nok skal overveje hvem du får til at lave det så det ikke pludselig bliver en udgift fordi det hele skal kodes om;)

Held og lykke med det.

/allan

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)