Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan hjælpe mig med at forstå webshop-opdateringer osv.?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med min,kommende, overtagelse af firma, kiddyplanet.dk, er det nødvendigt at jeg selv lærer at opdatere og ændre på min hjemmeside, men jeg aner ikke hvordan jeg skal gøre det! Tidligere har min bror gjort det (det er hans kone, der ejer firmaet nu) og han er normalt rimelig skarp til it, men det med den her hjemmeside og webshop syntes han har været megasvært og han har rigtigt tit haft brug for support. 

Så hvad gør jeg? Shoppen kører på joomla - skal jeg blive hér og lære det eller findes der noget langt mere brugervenligt? 

Jeg vil gerne ændre på noget af designet på shoppen, men alt i alt synes jeg den ser fin ud, det er småjusteringer der skal laves. 

Hvad vil det koste at få en af jer aminoer til at lægge den op på et andet system - og er det overhovedet nødvendigt? 

Hjælp en novice indenfor det her :) 

Dbh Jeannette

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeanette

Sitet ser ud til allerede at være oppe at køre som det skal m.v. Så ændring af system vil efter min mening være "overkill"

Du har blot brug for viden om hvordan Joomla og udvidelser fungerer.

Jeg vil meget gerne give dig den hjælp. Jeg arbejder med Joomla dagligt og systemet er af en overskuelig størrelse, når du finder ud af hvordan det er sat sammen.

Du kan kontakte mig på info@zooweb.dk Så kan vi finde ud af hvad du har brug for

Med venlig hilsen

Kenneth Lund Jørgensen

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

I would love to give you a tour of Wordpress, and show you how easily YOU can make changes.

Interested? support@ your-virtual-ninja.com

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Phillip, thank u for ur offer - but I really suck in writing English and sometimes even to talk and understand it, so I think learning me about website in English would be a bit to much! 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Jeg har sendt dig en mail :) 

Tak for dit svar. 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

JbrVest:

Phillip, thank u for ur offer - but I really suck in writing English and sometimes even to talk and understand it, so I think learning me about website in English would be a bit to much! 

Det er helt iorden :)

Jeg ønsker dig held med dit projekt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

og jeg har besvaret den :-)

Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)