Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp en amino iværksætter igang

Side 7 ud af 18 (180 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er oversigten over donationerne på indeværende tidspunkt til Left HugSimonRight Hug.

Der er INDTIL VIDERE kommet 2.200,- læs nederst hvordan du gør dit for at få Simons drøm i mål Big Smile

Fra først til sidst i listen er det:

500,- : TopRobot.dk 
400,- : DB Web Aps - Ragnar Gwyn 
200,- : Entrepreneur Jan 
200,- : Mickel Pedersen 
200,- : Ønsket anonymitet - ID: f0057c85c9c
200,- : Carsten Jacobsen - StrongPeople.dk
500,- : Modified Site Solutions  

Der mangler STADIG 800,- kroner for at vi har nået vores mål. Wink

Overførsel kan ske til dette kontonummer

Sparekassen Balling
9312 0000229466

LÆS VENLIGST:
Angiv hvem du er i overførsel besked - samt send en e-mail til donation@modified.dk - med angivelse af dit beløb, samt om du vil have dit navn offentliggjort - hvis du vælger at være anonym, får du en unik identitet i stedet, så du vil fremgå af listen - du kan identificere dig selv, men ingen andre kan identificere dig.

Hvis trådstarter nægter at modtage pengene på denne måde, vil pengene blive tildelt til en person med special behov, som bliver valgt af fleretallet af aminoer der har doneret - ud fra forslag fra aminoer :)

Jeg lægger en liste ud med donationer der opdateres dagligt eller når der sker noget . 

Tilmeldt 8. Apr 10
Indlæg ialt: 76
Fra  Grønborg Revision Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle I fantastiske iværksættere som trods vanskelige økonomiske forhold for de fleste, viser en offervilje udover det sædvanlige. Det giver mig lidt af min efterhånden flossede tiltro til menneskeheden tilbage.

Men ord skal følges af handling, så selvfølgelig donerer jeg også. jeg indsætter 400 kr., som bliver overført på mandag fra min konto.

Og tak til Tom Frank Christensen for sin indsats i denne tråd

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Grønborg:

Hej alle I fantastiske iværksættere som trods vanskelige økonomiske forhold for de fleste, viser en offervilje udover det sædvanlige. Det giver mig lidt af min efterhånden flossede tiltro til menneskeheden tilbage.

Men ord skal følges af handling, så selvfølgelig donerer jeg også. jeg indsætter 400 kr., som bliver overført på mandag fra min konto.

Og tak til Tom Frank Christensen for sin indsats i denne tråd

Super, mange tak for det, og tak for din mail - så mangles kun 400,- kroner - nogle frivillige? Big Smile

Fra Kbh, Amager.
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ai ai ai! Vent! Stop!! Det er rigeligt! =D stop for syv syttten! =D *G* - 2.200 er mere end nok, der er ikke brug for mere, tak, virkelig, men stop - jeg vil ikke slå veksler på jeres gavmildhed, og det der er kommet ind er mere end nok - kan få det til at fungere fint med det her - og hvis det ikke er, så må jeg klippe en hæl og hakke en tå, tro mig, det skal nok gå med det her :)

Simon

Ps. jeg har besluttet at lægge budget op når jeg har handlet, så folk kan se hvad de er gået til - det følger snarrest :)

TUSIND TUSIND TAK! :)

Simon

Before enlightenment, chop wood, carry water - After enlightenment, chop wood, carry water.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej alle,

Har yderst stor respekt for det gjorte! Det er virkelig flot og storhjertet!

Såfremt trådstarter mangler de sidste pr. 100 i budgettet, så siges der til. Så donere jeg dem.

Storhjertet..
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

LeChatNoir:

Ai ai ai! Vent! Stop!! Det er rigeligt! =D stop for syv syttten! =D *G* - 2.200 er mere end nok, der er ikke brug for mere, tak, virkelig, men stop - jeg vil ikke slå veksler på jeres gavmildhed, og det der er kommet ind er mere end nok - kan få det til at fungere fint med det her - og hvis det ikke er, så må jeg klippe en hæl og hakke en tå, tro mig, det skal nok gå med det her :)

Simon

Ps. jeg har besluttet at lægge budget op når jeg har handlet, så folk kan se hvad de er gået til - det følger snarrest :)

TUSIND TUSIND TAK! :)

Simon

Hej Simon
Hvis 2.600,- er nok, så kan du eventuelt tage kontakt til mig på donation@modified.dk ? De sidste 400kr der ikke er ankommet endnu, skulle komme den 8. maj på min konto Smile
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der kommer 200 kroner mere på kontoen i morgen, den 7. Maj.

Jeg synes det er utroligt fedt at se aminoerne samle sig og støtte sådan op om en der tydeligvis brænder for at komme til at arbejde igen!

Jeg er af den overbevisning at det er langt bedre, både for samfund og den berørte person, at komme i arbejde igen, hvis det er muligt, derfor vil jeg rigtig gerne støtte dette projekt! Også rigtig stor respekt til Simon for at tage sig mod til at skrive herinde! Det har tydeligvis været svært for ham. Jeg håber at dette kan hjælpe ham med at få en bedre tilværelse! - Forsøget er ihvertfald nemt de 200,- værd!

Fra Storvorde
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 231
Fra  SAG-partners ApS Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Først min fulde sympati for jer der er gået ind i dette projekt. I har på 4 dage formået at skaffe de midler der skal til at hjælpe en enkelt person,
som jeg vil ønske  al mulig held med hans projekt.

Jeg sidder lidt tilbage og fundere over, hvad det er, der gør det muligt. - Er det fordi det er enkelt at forstå, det er meget begrænset eller hvad.
De, der har skudt penge i det, har givet bidrag fra kr. 200,- til  kr. 500,-, vel vidende at de penge straks er afskrevet. Selvfølgelig til et prisværdigt projekt, men min pointe er at beløbet gives egentlig uden nogen form for modkrav eller kontrol.

Hvorfor nu dette indlæg i en debat, der næsten er slut på positiv vis - Enkelt - prøv at overfør nogle af de udsagn der er kommet i denne debat til en anden debat, nemlig ideen om en "Reetableringsfond", nok er der blevet stille om den men den er ikke forlagt.

Jeg vil genopfriske denne lige straks således at debatten omkring dette kan forsætte det rette stedet. 

Mvh
Bertil Vrou Thomsen

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Yes Hej Tom Frank Christensen og andre !

Big Smile En fantatisk ide og godt formål.

Overfører senere på dagen, når jeg er kommet hjem fra DølleFjelde Musse marked.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 7 ud af 18 (180 indlæg)