Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp en amino iværksætter igang

Side 14 ud af 18 (180 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Værum:

Hey Simon
Nu vil der jo altid være en kunde som giver lidt mere end den anden. Og nu har Martin tænkt at sig at sætte overliggeren indtil den næste gør det! :-)
Nu har du fået så du kunne pumpe cyklen, så er det bare op på den, ind og skyde billederne, hjem og redigere og sende regningen :-)

Nemlig Wink 

Jeg ville nok egentlig også hellere "donere" som Martin gør, ved at ansætte i stedet - det gør det forøvrigt nok også noget nemmere regnskabsmæssigt for begge parter Smile

Tilmeldt 8. Apr 10
Indlæg ialt: 76
Fra  Grønborg Revision Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

@Simon,

Det mest optimale ville nok være at bruge og lære Adobe Photoshop og Lightroom produkter. Heldigvis er det ikke længere nødvendigt at være millionær for at købe det. I hvert fald Photoshop kan du leje for 165,- om måneden. Jeg kan dog ikke lige se at det kan lade sig gøre med Lightroom uden at der så skal lejes en noget dyrere pakke. 

Jeg vil også forslå at kigge på et site som Lynda.com, da de har god opdateret videoundervisning i digital fotografi og brug af professionelle værktøjer. Det koster også lidt per måned, men det er guld værd at have værktøjerne i orden. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 8. Apr 10
Indlæg ialt: 76
Fra  Grønborg Revision Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej Simon

 

Jeg skal gerne hjælpe dig med at lave det første års momsregnskab og årsregnskab med selvangivelse gratis, hvis det har interesse og du har behov for det og hvis du finder ud af det skal være mere end hobbyvirksomhed.

Vi opretter cvr for dig. Vi holder et møde med dig og fortæller dig lidt om livet som selvstændig og vi assisterer dig med ovenstående ting.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Grønborg:

Hej Simon

 

Jeg skal gerne hjælpe dig med at lave det første års momsregnskab og årsregnskab med selvangivelse gratis, hvis det har interesse og du har behov for det og hvis du finder ud af det skal være mere end hobbyvirksomhed.

Vi opretter cvr for dig. Vi holder et møde med dig og fortæller dig lidt om livet som selvstændig og vi assisterer dig med ovenstående ting.

Kæft det var en guld gave. For noget der VIRKELIG er brug for som nystarter er sgu at der er styr på økonomien - I know bigtime.

Fra København
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Simon,

Vi er en forholdsvis nyopstartet folkeoplysende forening, som tilbyder kultur og oplevelser, for børn og unge i Sydhavnen, på Nørrebro og i Husum.

Vi står i øjeblikket og mangler nogle superflotte billeder til vores hjemmeside. Du kunne jo lige være ham vi søger :O)

Hvis det er noget for dig- smid mig lige en mail på info@foreningencooltur.dk

Dbh

Penelope Josefine Cathmont-Prynn (Formand)

P.S. Superdejligt at se så mange gavmilde og kærlige mennesker herinde.

Tilmeldt 8. Apr 10
Indlæg ialt: 76
Fra  Grønborg Revision Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Frands

Skattereglerne for den private er således, at donationer til organisationer m.v. er fradragsberettigede hvis de optræder på den offentliggjorte liste (ligningsloven § 8 og 12). Ellers ingen fradragsret.

Virksomheder har i princippet fradragsret HVIS man kan dokumentere en reklameværdi for virksomheden der er offentlig tilgængelig.

Altså de virksomheder der har doneret med navns nævnelse og Frank har jo offentliggjort bidragsyderne, vil det efter min opfattelse være fradragsberettiget (der skal nok være nogen der er uenige) Smile

Men mit argument er, at eftersom bidraget pr. bidragsyder er forholdsvis beskeden (for en virksomhed) og der har været 10.000 læsere på tråden, så er der afgjort en reklameværdi, hvis man skal være lidt lyseslukkeragtig Geeked

 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Steffen Grønborg:

Hej Frands

Skattereglerne for den private er således, at donationer til organisationer m.v. er fradragsberettigede hvis de optræder på den offentliggjorte liste (ligningsloven § 8 og 12). Ellers ingen fradragsret.

Virksomheder har i princippet fradragsret HVIS man kan dokumentere en reklameværdi for virksomheden der er offentlig tilgængelig.

Altså de virksomheder der har doneret med navns nævnelse og Frank har jo offentliggjort bidragsyderne, vil det efter min opfattelse være fradragsberettiget (der skal nok være nogen der er uenige) Smile

Men mit argument er, at eftersom bidraget pr. bidragsyder er forholdsvis beskeden (for en virksomhed) og der har været 10.000 læsere på tråden, så er der afgjort en reklameværdi, hvis man skal være lidt lyseslukkeragtig Geeked

 

Uha super.

Jamen så lad os lige nævne dem der donerede kroner og ører i første runde:

Dette er oversigten over donationerne til Left HugSimonRight Hug.

Der er samlet set kommet 3.500,- 

Fra først til sidst i listen er det:

500,- : TopRobot.dk 
400,- : DB Web Aps - Ragnar Gwyn 
200,- : Entrepreneur Jan 
200,- : Mickel Pedersen 
200,- : Ønsket anonymitet - ID: f0057c85c9c
200,- : Carsten Jacobsen - StrongPeople.dk
500,- : Modified Site Solutions  
400,- : KvikRevison
200,- : RÅD og Mal, Ib Abildg 
200,- : Jesper Sliknet.dk
300,- : Focus Administration
200,- : Kentora 

Derudover er der også flere firmaer der har ansat Simon eller tilbudt ham opgaver. Så personligt syntes jeg det har været WIN WIN WIN for alle parter - og ikke mindst for Simon :)
 

Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

OneLife:
Jeg sys det godt at hjælpe.
Men må ærligt indrømme at det er smagløst og direkte forfærdelig at se, erhvervsdrivende med en års overskud på 1mio og derover.
Kommer her og for sig billig reklame for deres ih så gavmilde virksomhed.

Det ville være stort hvis en af jer nærrignæser stod frem og sagde, hør jeg donere dig de 3000.
For vil ikke mærke det på pengepungen.

Føj

Tro på det gode i mennesket :-) 

I tilfælde af at der skulle være andre med samme holdning derude. . .

Jeg er så umådeligt glad for at målet blev nået så hurtigt, og at Simon nu er godt igang med at udleve drømmen. 

Al held og lykke til dig Simon, du er et stort talent som fortjener chancen :-)

(Jeg står nævnt på listen med navn, men ønsker ikke at farve indlægget yderligere)

Tilmeldt 8. Apr 10
Indlæg ialt: 76
Fra  Grønborg Revision Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tom Frank Christensen:
Den har jeg også selv tænkt over - gad vide om T&S kommer og giver mig en ordentlig røvfuld senere (heldigvis var det kun 3500,-). 

Der sker ikke noget - og skulle de spørge, er der en god forklaring og transaktionen kan ses hvorfra og hvortil. Hvis du er nervøs, gem en kopi af tråden med det svar hvor du offentliggør hvem der har doneret og de går til simon.

Du skal ikke donere noget til skat. De har penge nok og de bruger dem til højre og venstre, undtagen til borgerne Big Smile

 

 

Side 14 ud af 18 (180 indlæg)