Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte virksomhed under 18 år?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 29
Fra  naturlighud.dk Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ville det være muligt at starte en virksomhed når man er under 18? har læst at man søge om det,i såfald findes der nogle skabeloner som jeg skal udfylde, og hvor skal jeg søge henne?

Tak på forhånd

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er muligt, men du skal have en tilladelse fra stats forvaltningen! :) Og det er ikke noget der sker på en dag!

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Give
Tilmeldt 17. Mar 12
Indlæg ialt: 14
Fra  Homebotz Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok regne med et par måneder til behandling

Jeg har selv været hele møllen igennem :-)

Du skal bare sende et almindeligt brev der beskriver at du gerne vil starte egen virksomhed til din nærmeste statsforvaltning og derefter bare vente

MEN hvis dine forældre ikke for nogen kommunal støtte så ville det nok være bedre at de "ejer" dit firma da statsforvaltningen kun acceptere fysisk handicappede unge som ikke har mulighed for at få almindeligt arbejde...

Ellers er mit bedste råd at finde en myndig partner som gerne vil det samme som dig og så tage den derfra...

Og hvis du bor tæt på Kolding så kan jeg varmt anbefale at du aftaler et gratis møde med House of Innovation

håber jeg var til lidt hjælp

- Kasper

Fra Roskilde
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

En forælder eller værge kan bare skrive under for dig. Hvis du ikke skal have et kæmpe varelager eller større udgifter førende til gæld, kan jeg ikke se, hvorfor de ikke skulle have lyst til det.

Fra Yorkville, IL
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 86
Fra  Mobildiskotek Elektro Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Send en mail til statsforvaltningen, så sender de dig et brev med instrukser om den information der skal sendes tilbage, som selvfølgelig er uforpligtende. 

Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 29
Fra  naturlighud.dk Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarende!

Jeg vil helt sikker tage et kig på det!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)