Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Twitter- hot or not??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk!!

Bruger i Twitter i forbindelse med jeres job/hobby?? altås jeg har lagt en facebookside op på facebook, og "i like"knappen ,og sat den ind på min side også. Men hvad syntes i om twitter, vil det være smart for folk at kunne læse me di hvad der sker privat/hjemmesiden eller ville i lade være?? Twitter er total nyt for mig, har aldrig brugt det, men har nu tænkt om det var en mulighed?

ja man skaffer jo nok ikke flere medlemmer på den måde....haha

hvad er jeres erfaring,og i såfald skal jeg så lægge twitter op på min side ligesom fb?

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror det er vigtigt du kun er på de sociale medier, som du ønsker at vedligeholde. Hvis du f.eks. ikke rigtigt har noget at fortælle på Twitter, så bør du holde dig fra det og fokuser 100% på det sociale medie du allerede er aktiv på som f.eks. Facebook.

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger twitter på hobbyplan, men jeg indrager det altid i forretning også.

Jeg syntes alle burde benytte sig af twitter og har man forretning hvor man alligevel bruger facebook, så kan man jo bare "connecte" facebook -> twitter. Man skal altså ikke bruge tid på at logge ind på twitter hvis det ikke siger dig noget alligevel, men på den måde kommer du mere bredt omkring uden at næsten røre en finger.

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacobp443: Blot at forbinde Facebook og Twitter sammen kan være en rigtig dårlig idé, da du ikke længere skelner mellem Facebook og Twitter.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

jacobp443: hvad mener du med at man kommer bredt omkring?

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan du godt have ret i. Det kan selvfølgelige have en negativ effekt, det havde jeg ikke tænkt på.

Men som ekstra "feature" kan man vil godt benytte sig af tjenesten.

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer helt an på målgruppen synes jeg. Jeg kører et site med lækre madopskrifter og har tidligere promoveret brugen af Twitter derpå så folk kunne blive informeret om nye opskrifter, nye tiltag og komme med feedback, men jeg har tonet det væsentligt ned igen fordi mine besøgende ikke tilsyneladende ikke bruger Twitter (eller ikke så værdien i at blive follower). Jeg nåede vist lige op på 4-5 followers inden jeg skar det af og nu kun har det som en detaljefeature. Det er ihvertfald ikke dér jeg vil bruge masser af tid og kræfter.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 03:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg holdte på et tidspunkt et webinar om Twitter, og hvor brugbar den er.

Efter at webinaret var færdig var jeg sikker på at jeg skulle ha´ en profil, og den oprettede jeg med det samme.

Webinaret kan ses på Amino TV for plus medlemmer.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)