Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danish SEO - sender uopfordret salgsmails ud

Side 7 ud af 10 (92 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 10:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:
De sender vel ikke disse mails ud for deres blå øjnes skyld. Der er vel nogen, der hopper på, og så er det jo fint med advarsler. Hvis ingen nogensinde havde reageret på spammails, så blev der vel ikke sendt nogen mere...

Hej Mads,

Helt enig i ovenstående, men jeg kan stadig ikke se sammenhængen.

Hvordan kan en beskrivelse af en dårlig oplevelse med en virksomhed, i et indlægAmino, forhindre at vi andre bliver "ramt" af en spammail?
Jeg har svært ved at tro at det er sletningen af et indlæg på Amino der har udløst den store mængde spammails.

Som jeg læser Tom's indlæg, så mener han at sletningen af hans indlæg der medvirkende til at andre nu "er ramt" i form af at modtage en spammail. Det er jeg ikke enig i - det er blot det der er min pointe.

Stor hilsen
/Brian 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person
Indlægget har 60 Svar | 22 der abonnerer på svar | 3.874 Visninger
 
Hold nu op det er nemt at være iværksætter i DK, hvis man har tid til at fokusere så meget omkring en spam mail :)
 
Jeg skynder mig at trykke "Stop med at sende mail svar til mig" inden jeg anmelder alle Jer for at spamme min inbox :)
 
God dag!
Fra København S
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 67
Fra  Sakana Skrevet kl. 10:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har også fået mailen. Spam?
Nu får jeg løbende mails fra store og små virksomheder, som tilbyder forskellige former for "hjælp" aka de vil gerne have et salg.
Jeg vælger bare at slette mailen, for på et eller andet plan forstår jeg godt, hvis finanskrisen er årsagen til at nogle sender uopfordrede mails til virksomheder.

Mvh.
Zoë
www.sakana.dk
http://zoeescher.com/

Venlig hilsen
Zoë Escher

www.sakana.dk - Club Gourmet
http://zoeescher.com - Sushi og meget mere

November 2013. Irma har udråbt Zoë Escher til Danmarks sushi-ekspert nr. 1.
November 2013: Zoë Escher har lavet sushi og japanske retter som personalemad til Michelin-restauranten Geranium.



Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

Jeg trækker mit svar tilbage jeg er ikke jurist    ->     tag kontak til an advokat hvis i føler jer kranke

/jonas H

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jonas H:
l lige sige det er fuldt lovlig, og spamme B2B..      

Det er ganske enkelt ikke korrekt.

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg har fået samme mail, nedenstående er mit svar til afsender:

Hej xxx, det lyder fint men, når man søger på Content management system,  kommer min leverandør ind som nummer 4 på side 1 ud af 565.000.000.
Når man søger på Content management system greve kommer r-team ind som nummer 1 og 2 på side 1 ud af 814.000
Når man søger på hosted shop kommer r-team ind som nummer 3 på side 1 ud af 256.000.000
Når man søger på fsi pages kommer r-team ind som nummer 4-5- og 6 på side 1 ud af 18.000.000

Ovenstående sætninger er det vi gerne vil findes på

Når du tilbyder at fortælle mig hvordan r-team.dk kan rangere endnu højere i Google, svare det til at sige, jeg ved ikke hvad i vil findes på men vi skal nok garantere at I får en bedre placering.
Når man sender den type uopfordret tilbud, tyder det på at medarbejdere hos Danish SOE hverken kender markedsføringsloven, eller gider sætte sig ind i hvem det er de tilbyder deres arbejde.
PS:

Du kan med fordel benytte nedenstående link og læse mere om Markedsføringsloven § 6 a :
http://rteam.dk/default.asp?Action=Details&Item=445

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 21:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

leif0319:

Hej xxx, det lyder fint men, når man søger på Content management system,  kommer min leverandør ind som nummer 4 på side 1 ud af 565.000.000.

Sorry for off topic - men get passer altså ikke :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 21:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcel Fuursted:

leif0319:

Hej xxx, det lyder fint men, når man søger på Content management system,  kommer min leverandør ind som nummer 4 på side 1 ud af 565.000.000.

Sorry for off topic - men get passer altså ikke :)

Det gør det da? Han skriver - hans leverandør. 

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 21:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

NY:

Marcel Fuursted:

leif0319:

Hej xxx, det lyder fint men, når man søger på Content management system,  kommer min leverandør ind som nummer 4 på side 1 ud af 565.000.000.

Sorry for off topic - men get passer altså ikke :)

Det gør det da? Han skriver - hans leverandør. 

Sorry... Jeg læser det nok som om leverandøren er rteam siden det er de samme ord de konkurrerer på så :) Men som sagt: Off topic 

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 22:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også fået den fra hende og skrev tilbage det hun havde gang i var ulovligt.

Side 7 ud af 10 (92 indlæg)