Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danish SEO - sender uopfordret salgsmails ud

Side 4 ud af 10 (92 indlæg)
Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 20:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper den kom sandelig også her...

Her er mit svar til damen, som sikkert er fake, websitet ligger i olland og der er ingen af det navn på den danske adresse. Den er røget videre til spamafdelingen...

 

Hej Gitte

Ved at udsende en uanmodet spammail, så overtræder du markedsføringsloven, hvilket indebærer en bøde på mindst kr. 10.000,-  for op til 100 mail, efterfølgende mail takseres til yderligere en bøde på kr. 100, - pr. stk.

Bøderne udstedes af forbrugerombudsmanden, som ligeledes står for anmeldelsen og efterfølgende sag ved domstolene.

 http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Love-og-regulering/Retningslinjer-og-vejledninger/Markedsfoeringsloven/Spamvejledning

For det andet har du henvendt dig til et af landets ældste SEO bureauer med over 7.500  gennemførte SEO opgaver på websites World Wide siden  1999.  Så vi ved godt hvad der skal til for at ranke i søgemaskinerne, men det ser staks værre ud med jeres eget site, her trænger vist i høj grad til en optimering eller en SEO strategi for at komme i mål med opgaven.

Så var det ikke en bedre ide at komme i mål med eget website før der tilbydes tvivlsom rådgivning til andre, medmindre der er tale om salg af varm luft fra jeres side, det virker useriøst Gitte.

Domain Name: DANISHSEO.COM

Registrar: MONIKER   Registrant [3827473]:         Gitte Moller         Esplanaden 34         Copenhagen         Copenhagen         1263         DK

Det virker endvidere underligt at der ikke forefindes et CVR nummer på virksomheden på navnet, og virksomheden  ikke findes på den adresse, som domænet er registreret på i Danmark.

Med venlig hilsen

Online Marketing

René Madsen

 

 

Fra: Gitte Møller [mailto:gitte.moller@danishseo.com]
Sendt: 22. april 2012 18:44
Til: marketing@onlinemarketing.dk
Emne: lad os samarbejde

 Hej.

Mit navn er Gitte Møller og jeg vil med glæde fortælle dig
hvordan blog.onlinemarketing.dk kan rangere endnu højere i Google.

Jeg er ekspert inden for søgemaskineoptimering og arbejder på Danish SEO.
I forbindelse med research for en af mine kollegaer fandt jeg
din e-mail-adresse og besluttede mig for at kontakte dig med det samme.

Hvis du er interesseret vil jeg med glæde sende dig yderligere information
samt alle de nødvendige oplysninger, der skal bruges for at forbedre din rangering online.

Mange venlige hilsner fra

Gitte
DanishSEO.com

Online Marketing - online markedsføring - søgemaskineoptimering og Adwords

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Online Marketing:

Hej Jesper den kom sandelig også her...

Her er mit svar til damen, som sikkert er fake, websitet ligger i olland og der er ingen af det navn på den danske adresse. Den er røget videre til spamafdelingen...

Godt svaret, Rene.
Jamen jeg tror da også helt sikkert, at damen er fake - og det kan være svært at dæmme op over denne uskik.
Men lidt synlighed og info her på Amino og videresendelse af SPAM mails til dansk@spamklage.dk, gør vi dog lidt ved det. Aflive det helt kan ikke lade sig gøre - men at være helt passiv, passer mig sgu' ikke.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 12:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik en god idé. Hvad sker der, hvis man skifter Danish ud med andre sprog?

http://norwegianseo.com/

Kan du se ligheden? Jeg har ikke lige tid til at køre den helt ud, men det er da lidt sjovt.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 12:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik også denne mail.. Skrev også til hende at jeg ikke håbede for hende at hun havde sendt den ud til mange for så ville hun nok få problemer.. 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 12:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Det er bare en gang masseudsendt spam. Jeg fik den også. Videresend mailen til: dansk@spamklage.dk

Done.

Kom så alle sammen, det skal kunne mærkes at opføre sig sådan.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 12:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har så svaret tilbage til ´Gitte´ for at høre hvorledes hun kan hjælpe med ´samarbejde´ - men, ingen respons fra dem/hende - 

- så, måske forsøger de/hun sig kun med de mest godtroende de kan finde ?

- har modtaget deres spam-mail fordi, jeg er webmaster på et site og, modtager deres catch-all mails ... 

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 12:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

JaSmile de bor på samme server og er registreret på en fiktiv adresse i Danmark og Norge og med fake navne.

http://www.norwegianseo.com/

IP Address 91.215.156.61    
Host norwegianseo.com
Location  NL, Netherlands
City -, - -
Organization Infinite Technologies Internet Solutions Limited
ISP Infinite Technologies Internet Solutions Limited
AS Number AS16265 LeaseWeb B.V.


http://www.danishseo.com

IP Address 91.215.156.61    
Host danishseo.com
Location  NL, Netherlands
City -, - -
Organization Infinite Technologies Internet Solutions Limited
ISP Infinite Technologies Internet Solutions Limited
AS Number AS16265 LeaseWeb B.V.

På følgende link kan man se hvilke sider der ligger på den pågældende IP adresse, der er flere SEO sites.

http://whois.webhosting.info/91.215.156.61?pi=1&ob=SLD&oo=ASC

MVH

René Madsen


Online Marketing - online markedsføring - søgemaskineoptimering og Adwords

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 12:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke lige jeg har fået denne, men jeg har fået rigtigt mange som tilbød oversættelser og andre former for forretningsservice. Jeg var nysgerrig og undersøgte hvor et par enkelte kom fra og fandt ud af alle kom fra et sted uden for Danmark, så jeg slettede dem bare. Denne her lyder til at være i samme familie, så det er sandsynligvis de samme som står bag. De må have en økonomisk interesse i det et sted, men jeg ville aldrig lave forretning med dem, da det er tvivlsomt om de nogensinde vil levere noget, og hvis de gør vil det sikkert være af en ringe kvalitet.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 20:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom over det. Det er åbenlyst et Nigeria brev med en tvist. Hvis nogen svarer positivt tilbage vil jeg sætte en øl på I får et Engelsk svar tilbage.

Fra Otterup
Tilmeldt 6. Mar 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja nu har jeg så også lige fået den... Godt at man lige kan zappe herind og få sin mistanke bekræftet.

Den videresendes hermed som spam..

Side 4 ud af 10 (92 indlæg)