Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det fysisk muligt at tjene 500,- pr ordre på dropshipping ??

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har snakket med en kammerat om mulighederne indenfor dropshipping og jeg mener avancen er meget lille, men han mener man kan tjene over 500,- (fortjeneste) ved dropshipping.

Jeg mener ikke det er nemt og få over 10% af en vare som dropshipping og så skal varene jo være store dyre ting f.eks køleskabe, fryser og spabade, men de er heller ikke nemme at finde som dropshipping eller hvordan ?

Ser frem til gode svar

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med her..

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

I har begge to ret :-)

Du kan nemt tjene 500 pr ordre, men du har også ret man normalt ikke tjener mere en 10%

Du kan jo vælge en dropshiiping leverandør som pixmania. Her kan du selv bestemme hvor meget du vil sælge varen videre for. Du kan altså sælge kameraudstyr, fladskærme, computere, og selv bestemme hvor meget du smider oven i deres pris.

Du kan nemt smide 500 på toppen når vi snakker den slags vare, og vil mene du kan smide endnu mere. Om en vare koster 11.499,- eller 12.999,- det ville ikke gøre den store forskel i min verden. Det ville i hvertfald være andre ting end prisen som spillede en rolle når jeg valgte at købe.

rygestop dag for dag

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan ikke sætte en fast pris på dropshipping men vil da tro at du kan finde nicher hvor du får 500kr. i avance.

Dropshipping er vel kendetegnet ved, at man sælger en vare fra sin webshop for den pris man ønsker og derefter køber varen i dropshipping centralen, der sender den til kunden. Centralen tager sig typisk betalt for deres service, dvs. din avance vil normalt være lavere en hvis du køber flere varer direkte fra fabrikken. Dvs. hvis du kan finde varer hvor du mener at butikkerne sælger den med en avance på mere end 700kr. så kan du forvente at sælge til samme pris og tjen mindst 500kr.

Prisen på varen er dikteret af det marked du sælger på, jo flere der sælger varen jo tættere kommer du på fuldkommen konkurrence, og dermed lavest mulige profit. Så du skal finde nicher for at finde store avancer.

Uden at være sikker så tror jeg dropshipping avancer ligger mellem 10% og 40% af varens pris.

Jeg kan ikke rådgive Jer mere præcist, det har jo også betydning hvordan produktet sælger, vil du hellere sælge een guldring per måned og tjene 500 end at sælge 1000 par strømper og tjene 3000kr.?

Det er jo ikke nødvendigvis nemt blot fordi det er dropshipping.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Friis Invest:

Jeg har snakket med en kammerat om mulighederne indenfor dropshipping og jeg mener avancen er meget lille, men han mener man kan tjene over 500,- (fortjeneste) ved dropshipping.

Det kan du da sagtens, men så er spørgsmålet blot, hvor mange ordre du evt vil få... At tjene over 500 kr i gennemsnit er meget urealistisk, da det kræver dyre produkter... Selv indenfor it og elektronik er den avance på ingen måde realistisk...

Friis Invest:

Jeg mener ikke det er nemt og få over 10% af en vare som dropshipping og så skal varene jo være store dyre ting f.eks køleskabe, fryser og spabade, men de er heller ikke nemme at finde som dropshipping eller hvordan ?

Det er så heller ik sandt, da avancen afhænger af branche... Men i de brancher, hvor du har højere avancer, der er gennemsnits købet bare ik stort nok til, at du kan tjene 500 kr pr ordre...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg aner ikke en kinamand om dropshipping men har et spørgsmål om konceptet. Nu blev der tidligere i tråden nævnt at Pixmania har en dropshipping funktion. Spørgsmålet et så:

Hvordan ligger de priser man som forhandler får hos Pixmania i forhold til grossistprisen i DK? Forskellen skal vel så opvejes imod at der ikke skal købes til lager mv? For at der kan være noget at tjene skal forskellen på Pixmanias pris + DK moms ligge et stykke under den aktuelle pris hos DK forhandlere?

/Banditten

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle jeres svar :) Skønt og få jeres meninger om emnet

Jeg tænker hvis man skal gå ind i dropshipping så skal der også tjenes lidt, man står jo stadig med returret og reklamation

Jeg driver pt affiliate hvor jeg har flere muligheder for at tjene 500,- pr ordre og her uden retur eller reklamation af nogen art

Eller skal man bare acceptere så meget arbejde med retur, reklamation og kundeservice for lavere beløb ?

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg lige tjekket lidt op på f.eks. Pixmanias priser ved dropshipping hhv deres priser ved salg til forbrugere.

F.eks. et Nikon 7D digitalkamera sælges for 8.242 kr. ekskl moms ved dropshipping. Hertil lægges moms ved handel med forbruger og prisen uden avance bliver altså ca. 10.300. Til sammenligning sælger Pixmania det samme kamera til forbruger for 9.935 kr. Med andre ord er det billigere at bestille kameraet og hive momsen før det sælges videre til forbrugeren.

Det får jeg svært ved at se som en god forretning for andre end Pixmania?

/Banditten

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

god point, det ligner ikke man normalt kalder forretning

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var en gang med til at sælge stonewall, men fik ikke besked når vare var udsolgt eller andet, så blev hurtigt stoppet igen desværre, synes eller det er super fin måde og få gang i en foretning på :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)